Kapanmak ile ilgili baskı görüyorum ne yapmalıyım?

Çevremden sürekli kapan, çok günah, kocaman kız oldun, ört başını, sadece saçını örtsen yeter, cehenneme gidiceksiniz tarzı şeyler duyuyorum. Ve dua ediyorlar sırf kapanıyım diye bi büyü yapmadıkları kaldı. Bunlar beni çok bunaltıyor. Düşüne düşüne kafayı yemek üzereyim. Dinden soğutana kadar uğraşıyorlar. Uyarmama rağmen devam ediyorlar. Ettikleri dualardan, yaptıkları baskılardan bıktım artık. Duaları tutar diye korkuyorum ki korkmayıda geçin sürekli baskılıyolar napmalıyım?

Kapanmak ile ilgili baskı görüyorum ne yapmalıyım?
Cevapla