Insanlara neden çabuk ve çok baglaniyorum?

Herkesi iyilik melegi goruyorum kimse hakkinda kotu dusunemiyorum. Iki konussam cok baglaniyorum. Hic bir zaman da benim verdigim kiymeti vermiyorlar. Bu sefer de bu kişi bana neden deger vermedi saymadi diye ağliyorum.

Insanlara neden çabuk ve çok baglaniyorum?
Cevapla