Mahkemem var, cevap süremi kaçırdım ne yapacağım?

eski eşim velayet davası açmış dilekçe yazdık ve delil topladım dava 31 Mart ama cevap sürem bitti bunları mahkemeye kendimle götürüp hakime sunsam bakar mı 😞 bide yalnız gideceğim hepten bütün şansızlık beni mi bulur barodan avukat talep ettim onaylanmış şimdi ne yapacağım çocuklarımı vermek istemiyorum

Mahkemem var, cevap süremi kaçırdım ne yapacağım?
Cevapla