Bir isim dusunce çağırırm genelde tek günlük olur arayıp yazıp dururlar sonra. Ama bişey hissetmiyorum kimseye. direkt engellemekte olmuyor. umursamıyorum gene yazıp ediyorlar
Tehdit :) İnsanlıktan anlamıyor ise şikayet ederim diyeceksin. Ya da başka bir erkeğe havale edeceksin. Birbirine kırdırmak en güzel çözüm 😅 Dünyada savaslar hep böyle çıkmış.
Yakışıklı olduğu kadar güvenilir, zeki, kaslı hoş fizikli bi erkek düşün. Arkadaşlarıyla dostluklar kurup, zaman içerisinde yakınlaşmalar birliktelikler ihtiyaç gidermeler oluyor. Kadınlar genellikle adını koyup süreklilik isterken o bu tarafta değil. Ve arkadaşından birisi de bu şekilde fantezileri olan nişanlı libidolu yaşamış bir kadın. Onunla ayda yılda bır takılmaca yapıyor.😎
Soran
+1 yıl
Ya işte evet kadın istiyorsa konuşursun da. ben anlık çıkar için cevap verip bulusuyorm sonrası yok konuşmak istemiyorum anlamiyolar hoşlandıklarını söyleyip duruyolar
Cevap sahibi
+1 yıl
Onlar deneyimsiz ve kadınsız olan tipler ya da kadını zor bulan. Sanıyorlar ki öyle yaklaşmaları gerek. Çünkü blinçaltında kadın onu istiyor sanıyor her kadın öyle değil. Ben de öyle olcakken yıllar evvel kıyısından döndüm. İşte durum bu yaş kaç
Soran
+1 yıl
20 olcm
Cevap sahibi
+1 yıl
31 yaşında hoş bir erkekle anlaşabilirsn bencr kanka olunabılır 😇
Soran
+1 yıl
Ahaha yok amca sağol
Cevap sahibi
+1 yıl
Amca mi 😀 tanismadn mi pekii
Soran
+1 yıl
Ig hesabını verebilirsin
Cevap sahibi
+1 yıl
1 burdan yazmam 2 fake ten iletisme gecerm fotolari ozelden atarm derse birisi naparsn
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Her ne kadar onaylamasamda yaptığını git yeni bir hat al o hat ile konuş onlarla işin bitince hattı kaldır lazım olunca yeniden kullan o hattı
Hiç cevap vermeyip umursamasam salarlar bir yerden sonra herhalde
Yokluğa düşünce aklına gelirsin bence ama ulaşamayınca bırakırlar diye düşünüyorum
Teli açmayarak yazmayarak yapacağını zaten yapıyorsun. Bir günde benim ırzıma geçsene
basina bela olcaklar merak etme
Çökmesinler bi gün gırtlağına dikkat et 😂
Ahaha o zor
Haberlerde izlemeyelim sonra seni hahshsh
Anneni izlersin beni izlemezsin merak etme sen
Ahaha böyle kız var mı ya 😅
Onlar beni kullanmaya calisiyo ben kullanıyorum olay bu
Kullanmak değil ama hani karsilikli saygı içinde bir şeyler yaşayıp sonra rahatsız etmemek güzel. b
Evet rahatsız ettikleri zaman napmaliyim
Tehdit :) İnsanlıktan anlamıyor ise şikayet ederim diyeceksin. Ya da başka bir erkeğe havale edeceksin. Birbirine kırdırmak en güzel çözüm 😅 Dünyada savaslar hep böyle çıkmış.
Ahaha abi varya sen adamsın ahah tam kafa ya
Ben de seni sevdim valla
şu an engelli listemde çok fazla kişi var ileride skntı yaratır mı sence bu durum
Ya belki olabilir. Neyse çözeriz 🤣
Umursama cevap verme tek günlük mü
Evet
Günübirlikcimisin
Aynen
Güzelmiş
Tek gecelik profil olduğunu hissettir onlara
Hissettiriyorm zaten
Engelle kimseye acıma
Bi dur onlar da seni kullansınlar
bir gün taklaya gelme de :d
Sanmiyom napabilirler
Fb olarak mı kullanıyorsun
Kullanmak normal, engellemek mi abes kafan pırıl.
Engelli listesi ful taştı dkekfj ilerde skntı yaratır mı bilmiyorum
Hayaller hayatlar be gülüm.
Eet var öylesı ses etmıorm ben de
Derken
Yakışıklı olduğu kadar güvenilir, zeki, kaslı hoş fizikli bi erkek düşün. Arkadaşlarıyla dostluklar kurup, zaman içerisinde yakınlaşmalar birliktelikler ihtiyaç gidermeler oluyor. Kadınlar genellikle adını koyup süreklilik isterken o bu tarafta değil. Ve arkadaşından birisi de bu şekilde fantezileri olan nişanlı libidolu yaşamış bir kadın. Onunla ayda yılda bır takılmaca yapıyor.😎
Ya işte evet kadın istiyorsa konuşursun da. ben anlık çıkar için cevap verip bulusuyorm sonrası yok konuşmak istemiyorum anlamiyolar hoşlandıklarını söyleyip duruyolar
Onlar deneyimsiz ve kadınsız olan tipler ya da kadını zor bulan. Sanıyorlar ki öyle yaklaşmaları gerek. Çünkü blinçaltında kadın onu istiyor sanıyor her kadın öyle değil. Ben de öyle olcakken yıllar evvel kıyısından döndüm. İşte durum bu yaş kaç
20 olcm
31 yaşında hoş bir erkekle anlaşabilirsn bencr kanka olunabılır 😇
Ahaha yok amca sağol
Amca mi 😀 tanismadn mi pekii
Ig hesabını verebilirsin
1 burdan yazmam
2 fake ten iletisme gecerm fotolari ozelden atarm derse birisi naparsn
Senin iradene bağlı bir şey
Nasıl yani
Yapabilirim, yapmalıyım gibi düşünmelisin
Kullanmak derken Nasıl bi kullanma
Ayıp ya.
Onlarin derdi de belli. niye onlar mı kullansin beni akllı olsalardı
İnsanları çıkar için kullanmak hiç kimse için doğru bir şey değil.
Numaranı değiştir
Tekrar istiyorlardır
Beni de kullansana
Sexting amaçlı min