Arkadaşlar lütfen yargılamadan yorumda bulunur musunuz?

Üniversiteden yeni mezun oldum. Ama hiçbir işte çalışmak istemiyorum.
Girdiğim işi yapamamaktan korkuyorum. Özgüvenim yok.
Sürekli yatmak istiyorum. Haftalardır evden çıkmadım. Gezecek konuşacak arkadaşım yok. Sevgilim yok, sevdiğim yok. İnsanlara olan güvenim hiç yok.
Telefon ve oyun bağımlılığım var.
Kimseyle konuşmak istemiyorum. İnsanlarla konuşmak yoruyor beni.
Ölmek istiyorum. Bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Arkadaşlar lütfen yargılamadan yorumda bulunur musunuz?
Cevapla