Tekrar evlenseydiniz nelere dikkat ederdiniz, evlenmek isteyenlere dikkat edilmesi gerekenler hususunda tavsiyeleriniz nelerdir?

Sizce yaşın önemi var mı, yaşanmışlıkların fazlalığı mı büyütür insanı? Yaşanmışlık fazla olsa bile onu değerlendiren akıl yaşı küçükse yaşadığı olaydan tamamen doğru bir değerlendirme yapamıycağı için yaşanmışlığın büyüttüğünü düşünmüyorum, yaşı küçük birinin yönlendirmelere de açık kullanılmaya hazır olduğunu bu yüzden yaşı küçük biri evlenicekse yaşların da yakın olması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü yönlendirmeye açık iki beyin birlikte birbirini kullanmadan birbirlerinin hareketlerine göre şekil alıcaklardır. Kültürünüzün, dinin, aile yapınızın evleniceğiniz insanla benzemesi gerekli midir? Sürekli kapalı bir kutuda tutulan birisiyle, herşeyi en uçta yaşayan birisi sağlıklı bir ilişki içinde olabilir mi? Kişisel karakter özellikleriniz benzemeli mi örneğin siz beyaz yalan diyosunuzdur, o tamamen dürüstlükten yanadır, ikinizin de kafasindaki aldatmaya karşılık gelen tanımlar birbirinden çok farklıdır. Sizin bir ilişkide sınırlarınız neler? Evli insanlar ve boşanmış insanlardan duymak istiyorum özellikle tekrar evlenseydiniz nelere dikkat ederdiniz? Evlenmeyenlere nelere dikkat edilmesini tavsiye edersiniz?
Tekrar evlenseydiniz nelere dikkat ederdiniz, evlenmek isteyenlere dikkat edilmesi gerekenler hususunda tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevapla