- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılAlınır ama sağlam bir fırça atıcaksın ki dilinden korkup bir daha yapmıcak çene ile bezdirmek diye bir şey var 😀 (tabi sürekli yapıyorsa) arada bir olan hiç birşeye aşırı tepki göstermenin alemi yok neticede herkesin arkadaşları ile zaman geçirmeye eğlenmeye ihtiyacı vardır
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkahve kültürü olan erkekler genelde yaşlılar oluyor zaten benim babamda kahveye gider ama 9’dan sonra hep evdedir en fazla bi saat takılır gelir
10 Yorumla
hayatta en nefret ettiğim şey kahveye giden erkek bence de alma ya kalsın sokakta ya da kahvedeki arkadaşlarının yanına gitsin
10 Yorumla
+1 yılMerak ettiğim için soruyorum eve erken gelince ne yapıyorsunuz TV falan mı izliyorsunuz dertlesiyor musunuz yemek mi
Özel değilse erken gelince ne yapıyorsunuz012 Yorumla- +1 yıl
Benim eşim değil ki komşu için sordum soruyu.
Birlikte oturulur çay içilir, sohbet edilir.
Kadın yalnız kimsesiz kalmaz. - +1 yıl
Çayı kim yapar
- +1 yıl
Evde olduktan sonra çay istesin hanımı yapar
- +1 yıl
Demekki karısı ile arasında bir heyecan kalmamış yoksa bana eğlenceli gözüküyor
- +1 yıl
Yaşlılar İkiside.
Yazık değil mi teyzeye ya ölse kalsa bir şey olsa. 🙄
Bu kadar bencil olmamalı insan, kahve aşkı ne yaa. Ben olsam bırakırım donsun sokakta.
Nerde durduysa orada kalsın. - +1 yıl
Sen bence ölüm kalimdan bahsetmiyorsun ilgiden bahsediyorsun. Sanırım yaşlanınca öyle oluyor. İlgi kalmıyor.
- +1 yıl
Yok ben direk ölüm kalımdan bahsediyorum. Belli yaşa gelmişler ilgi zaten olmazda, yani kadına bir şey olsa kimsesi yok. Kocası eve bu saatte geliyor yok kenarı ev araba sesi duyuluyor. Hiç bir şey olmadı kalp krizi geçirir, niye bu kadar yani anlamsız geliyor bana. Geçen gün kızdımda hatta, camda bekliycem 10dan geç gelme yok dedim tiye aldı beni.
- +1 yıl
50 ler mi 60 lar mi
Bir şey olursa telefon var
Hem çocuk varsa daha bir şeye gerek yok - +1 yıl
Çocukları kocaman oldu evlenip başka şehire taşındılar 65 yaş üstüler.
Yarın arabanın camına taş atayım yola çivi atayım teker patlasın gidemesin. Çok kızgınım. - +1 yıl
😅 sen daha iyi bilirsin
O yaşı görürsek bizler nasıl insanlar olacağız acaba - +1 yıl
Ben o yaşta bana bunu yapan kocaya acımam.
Ne hali varsa görsün, sokakta kalsın. - +1 yıl
Tamam da o yaşta evde sen neyle meşgul olacaksin örgü falan örersin belki kocanla bir işin kalmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılİstersen al istersen alma. karar senin
00 Yorumla
+1 yılBen şahsen almazdım bu saatte kadar nerde kaldıysa orada devam etsin sabahlasin nedir bu ya😂
20 Yorumla
+1 yılBöyle şeylerle hiç uğraşmamak için asla evlenmeyeceğim içim rahat ama ben olsam almazdım, kimlerin koynundan çıktıysan onlara dön derdim çünkü o saatte gelen adam kahvede oturmuş olamaz change my mind
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılParti kaldıysa alma hem parti kalacak hem geç gelecek.
Parti kalmadıysa adaaaammmmm diye karsıla bence 😂088 Yorumla- +1 yıl
😄 Yengem karşılanmıştır umarım fkfkg.
Ben olsam her türlü almazdım. - +1 yıl
Yengen ne kız 🤔 sen taş falan çalarsın yine parti almazsın 😂
- +1 yıl
Soruyu komşu amca için sormuştum daaa 🙄
Ne taşı?
Çalmam ben hırsızlık sevmem. - +1 yıl
İşte fedakar bir komsu 😂 o çalmak değil ki ödünÇalmak. Diğer parti geri veriyorsun sonucta 😂
- +1 yıl
Hee okey taşı djjjf ben okey oynamayı bilmem ki 😄
- +1 yıl
Sen allah bilir yakut zümrüt gibi taşlar sandın 😂
- +1 yıl
😄Pırlanta 😋
- +1 yıl
Bak ya 😂 git kız agzını sil gel 😂 yazerken bile nevrin döndü 😂
- +1 yıl
😒Aman beee.
Gidip babama söyleyim de alsın bari hıhhh 😒 - +1 yıl
Kafan kadar mesela offf. Kaynakçı gözlüğü ile bakacaksın bir de 🤤
Benim neden agzım sulandı ki 🤔 - +1 yıl
Ahshdh var sende de bir takı tutkusu biliyorum görüyorum fjfjg
- +1 yıl
Yok ama pırlanta dedin ya o an parmagımda ki yüzüğü çıkarıp attım 😂
- +1 yıl
🤣Senin parmağında yüzük mü vardı altın mıydı fjfkg
Attığın yeri bir söyle bakayim çevre kirliliği çok ayıp 😄 - +1 yıl
Var ama altın değil kız. Siyah titanyum mu ne öyle bir şey 🥺
- +1 yıl
İstemem kalsın çevre kirliliği pek yapmaz o zaten fjfjg.
- +1 yıl
Para edecek şey değil kız olsa senın pırlantaya yükselmezdim 😂 babana aldır bir tur verirsin artık. Aşagı sokaktan donup geleyim , piyasa şekliii 😂
- +1 yıl
Ahshsh olur olur, hava yap ama geri getir.
- +1 yıl
Varsa şekliniz semte bekleriz 😂 geri veririm kız benim bünyeme agır gelır o 😂
- +1 yıl
😄Tamam bir şehri dolaştır getir o zaman gokan 😄
- +1 yıl
Allah senden razı olsun koca yürekli florya 🥺
Şehir = halep 😂 - +1 yıl
🤣Yok beyruttayım bee ortadoğunun partisi o yeah fkfkg.
- +1 yıl
Elbab değil miydi ya orası. Hani medeniyetin beşiği , kültür mirası , çağdaşlıgın öncüsü el bab 😂
- +1 yıl
😄 Senin memleket mi orası böyle övdün heeee 🤣
- +1 yıl
Ana tarafı oralı baba tarafı humus 😂
- +1 yıl
Humus meze değil miydi yaa fkfkg.
Ayy yerler seni 😄 - +1 yıl
Humus meze olan babamgillerin oradan almıs ismini 😂
- +1 yıl
😄Doğru yalan söyle sjdjfj.
Humus bir bitkidir. Goo - kan. 😄 - +1 yıl
Dogru yalan ne kız 😂 bitki sevmem ben 🥺 anam cok sever pişirir yerler falan 😥
- +1 yıl
Bizde bugün madımak yedik biliyor musun ne olduğunu fjfjg.
- +1 yıl
Bitki değil mi kız o. Pazı , ıspanak gibi bir şey 🤔
- +1 yıl
🤣Ot işte ıspanak gibi, çoksel ama 😋
Yollayım mı teyzeye 😄 - +1 yıl
Yok kız yollama. Sonra bana diyecek gel şunu yaptım tadına bak en azından 😂
- +1 yıl
😝😝Yemezsen yeme.
Git hindistan sokak yemekleri ye😄 - +1 yıl
Midem olay yerini terk etti 😂 instagram’da izliyorum onları bir kere de gittim de yok yok keser kolumu yerim cok daha iyi.
Gastronomi ve hijyen ülkesi ama beni bozar 🥺 - +1 yıl
🤣Ben hint dizilerinde sarı minnak top gibi bir şey yiyorlar onları çok merak ediyorum fkfkgkg.
Olsada yesek 🤣
- +1 yıl
Hele dur hele sana video atayım hevesin kursağında kalsın florya 😂
- +1 yıl
www.instagram.com/.../?igshid=YmMyMTA2M2Y=
İzle bak florya 😂 - +1 yıl
🤣 El değmeden tadı olur mu be ne güzel işte fkfkg.
Siz evde ayaklarınızlamı yapıyorsunuz heee 😄 - +1 yıl
Biz kim evdekiler kim kız 😂
O zaman sıkı dur ayaklarım 36.5 olsaydı yapardım 😂😂
Kendimden utanıyorum şu an 😂 - +1 yıl
Lütfen daha fazla çirkinleşme fjgjg.
Bayılmamak için kendimi zor tuttum zaten 🤣 - +1 yıl
Videodan sonra mı lütfen öyle olsun 🥺
Cok muhabbeti dönüyor yapayım dedim yoksa 36 numarada olur 😂 - +1 yıl
🤣 Midem allak pullak.
Eee daha daha nasılsınız - +1 yıl
Zevk için daha dogrusu seslendirme için arada izliyorum kız ben 😂
Sag ol florya dünün aynısı , senden naber? - +1 yıl
İyi diyelim gokan.😊
Ne aldın sevgiline bugünün şerefine 😄 - +1 yıl
3 x 3 metre hediyelik ambalaj paketi. Kendimi sarıp verecem. Nasıl ama bence muazzam 😂
- +1 yıl
Hiç hoş değil gkgk.
Pırlanta felan aldıysan yanında hediyesi oluyor onu bana önden doğum günü hediyesi olarak gönderebilirsin.
Israr etmene gerek yok kırmam seni kabul ederim. 😄 - +1 yıl
Pırlanta mı 🤔 dur bakayım ne kadar onlar.
Hediyesini biliyor ısrar edeceğimi düşünüp önden kabul ediyor 😂😂
Super olay hee florya 😂
Hele bakayım ne kadar onlar - +1 yıl
🤣 Bak bakalım bee olmadı bir Hamid lira alırsın artık fjfjg.
- +1 yıl
Hamid lira ne kız?
- +1 yıl
😭😭😭 Niye bu kadar cahil erkekler bu altın konusunda yaaa.
Osmanlı padişahı sultan 2. Abdülhamid'in namına basılan altın para.
Ama orijinalini isterim belgesiyle haberin olsun fkgkh.
Çakma istemem.
🤣 Nasıl altına bağlandık biz yine yaaa, nasıl çektin muhabbeti buraya aşkolsun. - +1 yıl
Ben mi çektim yani 😂
Daha da önemlisi hediye direkt nasıl sana döndü 😂 - +1 yıl
İvedilikle evirdin muhabbeti, o ısrarlar ne hediye alıcam diye ayol şapşiik🤣
- +1 yıl
Ayool mu 😂
Israr mı dur hele yüzümü yıkayıp geleyim ben. Sen bana yoksa kilitleyeceksin hamit falan 😂 - +1 yıl
🤣Hiç istediğim bir şey olmuyor zaten bıktım beee.
Babamdan cumhuriyet isterim almaz, eşimden gremse isterim almaz, sen Hamid almazsın, burişten çeyrek isterim almaz. Öleyim ben pöfff. - +1 yıl
Ölme nedeni kiloyla altın istedi alınmadı 😂 sen firavun musun kız o kadar altını ne yapacaksın. Buriş kim kız?
- +1 yıl
🤣 Ahshdh seviyorum sevmek kötü mü.
Siteden bir üye de nickini bilmiyorum etiket yapamam fkfkg. - +1 yıl
Yapma yapma , bilsende yapma. Sonra ben de isterim adamı masrafa sokmayalım 😂
Sevmek karsılıklı ise kotu degıl 😂 - +1 yıl
🤣Siz o altınları bana almazsanız ben iletişim kurmazsam bir ilişkimiz olmazsa beni sevip sevmediklerini nasıl anlıycam 🤣
- +1 yıl
Senin adın bağlaç olsun mu 😂 kız nasıl bağladın teee oradan oraya 😂
- +1 yıl
Sen yazana kadar ben ne yazdığımı unutuyorum fgjcjv.
Neyi nereye bağladım yine derken aklıma geldi 🤣
Sevgiyi her yere bağlarım ben, senin sevgiline hediye almandan geldik buralara unutma. - +1 yıl
Ben yazana kadar mı 😂 kız yazıyorum ya hemen altınları unutmuyorsun ama 😂
Yine benim manitaya hediye olayını sen actın ya kız 😂 - +1 yıl
🤣Altınlar unutulur mu.
Sloganım bile var.
Canımı iste altınımı isteme fjfjfjf
Hediye almamışsın ki alsan hediyenin hediyesi benimdi.
Uzun zamandır hediye almadı kimse bana 😒 - +1 yıl
Aldım kız ama altın falan değil. Kırtasıyeden teneke yüzük alıp kendi aramızda söz kestik 😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣Ahshdh buna tav olan kızı kaçırma
Ben eskiden olurdum ama maymun gözünü açtı gokan beyyyy djfjf.
- +1 yıl
Harbiden tav oldun mu kız 😂 yok ya kacırmam o beni kacıracakmıs. Apar beni anamdan dağa vur beni dedim 😂
- +1 yıl
🙄 Herkesin gözünü aşkın Bürüdüğü zamanlar olmuştur ya da şöyle söyleyim fjfj.
Herkesin ömründe aptallık yaptığı zamanlar olmuştur
Anneden korkmaya gerek yok madımak verir bayıltırız onu fjfjg - +1 yıl
Maalesef florya 🥺
Bak ya yine gitti ot verdi 😂 altın pırlantadan bahsedip gidip konuyu ota bağlıyorsun 😂
Desene kuzu eti , kuzu eti falan 😂 - +1 yıl
Kuzu eti pahalı şapşik fjgkg.
Hem şu an yavrulama zamanları yenilmez😝 - +1 yıl
Altın pırlanta ucuz mu yani 😂
Kimin yavrulama dönemi kız 🤔 ineklerde de dönem var mı ya - +1 yıl
🤣 O beni alakadar etmez zaten almıyorsunuz ki. Bir beşi bir yerde bile yok.
İnek ve koyunlar kışın yavrular bizim 2 tane oldu 😄
Aklıma gelmişken yarın kaz kesicez fjfkg seversen kop gel. - +1 yıl
Kız sen de agzını acınca pırlanta diye acıyorsun.
Ooo siz de var mı böyük baş hayvan 🖤
Kaz 2 kere yedim kars kazı kurutulmus mu ne sevdim ya tavuktan cok daha iyi.
Hele konum at konum. Kaz yemeye suriyeye geliyorum 😂 - +1 yıl
Var tabi istersen fotosunu atarım 🤣
🤣 tools.wmflabs.org/.../geohack.php
Koş gel gokan 😄 - +1 yıl
Ya ben piri reis miyim o nasıl konum kız florya 😂😂 ismi ne sarıkız mı 😂
- +1 yıl
Ahshd saçmalama ismi güneş.😄 Bu sabah doğdu.
Piri reisi sülüman astı onu bilicek kadar tarih bilgim var 🙄piri reis olmazsın yani. Fkfkg - +1 yıl
Güneş bak güzel isim hee senden cıkmıstır o fikir 🧐
Ben de osmanlı pek yok ya 🥺 - +1 yıl
Osmanlıyla alakalı ne söylemiştim ki ben 🙄
Hee piri reis pardon fjfjg.
Yeğenim koydu ben Sevcan koyucaktım be 😄
- +1 yıl
Yeğenini sevdim bak , güzel isim. Ahh florta ahh hemen unutuyor ya hemen 😂
- +1 yıl
😄Unutmak kadar büyük bir nimet var mı şu dünyada gokan 🤣
- +1 yıl
Var tabi kaz eti 😂 hee bir de şey var florya pırlanta hatta PIRLANTA 💎
- +1 yıl
🤣Son yazdığın kelime yerini hakeder nitelikte gözlerim ışıl ışıl oldu.
- +1 yıl
Nasıl da tanıyorum seni bak 😂 emojısınde bile gözlerin büyüdü bak 😂
- +1 yıl
🤣Beni tanınabilecek en iyi şekilde tanıyorsun işte daha ne, hangi kula nasip olmuş böyle bir kısmet gkgkh.
- +1 yıl
Bir de abartman yok mu ahh florya ahh 😂
Bilmem hangi kula 🤔 - +1 yıl
Sana yüzbinkez ben abartmam dedim 😄
Biz ki kullarımıza nasip etmeyiz biz ki kimiz siz tam tam olarak bilmezsiniz fkfkg. - +1 yıl
Ya kadın sen baya hadis falan uydurdun şu an 😂 dini inancım florya bundan sonra 😂
- +1 yıl
Yeminle ne yazdım unuttum, gidip bakmaya üşeniyorum. 🤣
- +1 yıl
Bak ya yine 😂😂 o zaman ben gideyim kaz etimi unutma florya 🥺
Kendine iyi bakmaya calıs , görüşürüz 👋🏼 - +1 yıl
Selametle 🖐️😄
+1 yılAlınmaz kapıda kalsın da görsün gününü dicem de şimdi gider bekar arkadaşında kalır sabaha kadar aklın kalır al içeri
10 Yorumla
+1 yılAlınır ama kapı önü ne it niyetine kahvede oyun oynayacağını gel avrattan oynasa bayram et eşşek oğlu eşşek
00 YorumlaAl tabi adamı ya bu soğukta ne yapar dışarda al ama yüz verme istediğini de verme😂 hesap vermesini iste neredeydin de kahve de olduğuna sakın
00 Yorumla
+1 yılAlırsın nereye gittiğini sorarsın bidaha olursa alma
02 Yorumla- +1 yıl
Sürekli yapıyor her gece aynı
- +1 yıl
Alma trip at olmassa işin ciddi olduğunu anlasın
+1 yılŞimdiye kadar neredeysen orada kal demen lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Söyledim onuda pek takmıyor
- +1 yıl
Alıştırmissin artık her gün her gece seni dinlemiyor bu saate kahve mi kalır
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılPeki ozmn sana bi soru cafe yerine eşimize kahvedeydim desek yalan olur mu. 😃
01 Yorumla- +1 yıl
Olmaz olmaz yalan sayılmaz o.
+1 yılSorumlu bir eş zamanında eve gelir eşinin yanında olur
00 Yorumla
+1 yılNadiren yapıyorsa alınır, kocadır. Ama sürekli kahve bağımlısıysa yeri ev değil, mahkeme salonudur.
00 Yorumla
+1 yılAlınmaz , kapıyı açmadan , kapıdaki sensen yatakta uyuyan kim de? Kalpten gider
00 YorumlaDiğer insanların bahsini yükseltiyorum; kafasına sık.
00 Yorumla
+1 yılBen almazdım eğer sürekli böyleyse. Çok nadiren böyle yapıyosa görmezden gelirim
00 Yorumla
+1 yılKızım onu bırak belediye içeri alsın. O ne öyle gecelere kadar sokaklarda kahvelerde sürtüyor. Ama aişin şu kısmı da var sen eve almazsan başka fingirdek karılar onu evine alır. Al gitsin iyice de azarla yatma onunla.
00 Yorumla
+1 yılüstüne kahve kokusu sinmiştir onu muslukla yıkayıp öyle içeri almalı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNeden alınmasın? Adam kahvede oturmuş eskorta gitmemiş.
017 Yorumla- +1 yıl
Saat gecenin 2si farkında mısın?
Karısı evde öldü mü kaldı mı bu kadar duyarsız nasıl olur bir insan
Cevap sahibi+1 yılHiç aramadı mı? Ayrıca saatin ne önemi var evdeki çocuk değil ya.
- +1 yıl
Hiç aramaz sormaz akşam üzeri evden çıkar gece 2 3 gibi gelir.
Kadınların kaderi mi hayırsız koca 😒
Cevap sahibi+1 yılYani ben dışarı çıksam bile aklım evde kalır ya arar sorarım. Sizin ki neden öyle bilemem. Gece çıksam sabah 5 te de eve gelsem sorun olmaz çünkü aklım evdeki karımda olur.
- +1 yıl
Belli bir saat sonra evin erkeği evde olmalı, eşinin çocuklarının başında olmalı.
Kahveye arkadaş ortamına gidilir ama bir vakte kadar 9 10 gibi dönsün.
Ölmezler ya.
Cevap sahibi+1 yılBana göre saat önemsiz ama aileyle vakit geçirmek önemli.
- +1 yıl
Kendince düşünme karşındaki insanın psikolojisini düşün.
Cevap sahibi+1 yılDüşünüyorum emin ol. Düşünmesem aramazdım sormazdım umursamazdım ama tek umursadığım şey o.
- +1 yıl
Gitme ozaman kal evinde.
Cevap sahibi+1 yılBazen bir erkeğin kafasından neler geçtiğini bilemezsiniz arada bir nefes almak herkesin hakkı.
- +1 yıl
Kadınlar neden nefessiz yaşamak zorunda?
Biz nereye kaçalım? Çocuklarımızı kime bırakalımda nefes alalım?
Neden her şey erkek için?
Aynı ayrıcalığı eşinede sağlıyor musun?
Cevap sahibi+1 yılEvet neden olmasın ki? çıksın hava alsın insan değil mi? hatta isterse ben giderken gelsin yanımda çıksın. Ayrıca her şey erkek için değil kadını rahat ettirmek zorunda olan kişi erkektir.
- +1 yıl
Umarım hep bu anlayışta olursun.
Bu eşine bir lütuf değil olması gereken şey zaten 👍
Cevap sahibi+1 yılEvet eşim evde çocuğumu büyütüyorsa bana sevgi gösteriyorsa bende ona refah sağlalıyım. Bu doğru olanı zaten.
- +1 yıl
Bir ömür saadet dilerim. 🙏
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim.
- +1 yıl
Ne demek.
+1 yılEvde duran daha büyük sıkıntı
41 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı. Napsin dışarı da mı yatsın adam. Al eve sabah konuşursunuz derdinizi
00 Yorumla
+1 yılYani sonucta kocan illaki alcan ama o da evde bir esi oldugunu unutmasaymis sen bence bu durumdan rahatsiz oldugunu ona soyle
00 Yorumla
+1 yılAlınmaz gitsin bankta yatsın
10 Yorumla
+1 yılsal adamı... :D girsin eve otursun işte adam 10/10 aktiviteyi bulmuş gelsin yatsın
00 YorumlaNerden geldigini biliyorsan alman lazim biz erkeklerede yazik cok acimasizsiniz😔
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu saate kadar neredeyse orada yatsın.
01 Yorumla- +1 yıl
Bencede öyle de ama işte karısı alıyor eve.
+1 yılÇok saçma gencecik çiftsiniz bir de üstüne üstlük
00 Yorumla
+1 yılMecbur alacaksın 😂
00 YorumlaSokakta mı kalsın adamcağız, al tabi.
00 YorumlaEvli adam çok geç saatte gelmez eve.
00 YorumlaBubsaate kadar kahve de durmakta ne ya
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılAlma istersen kapı da beklesin adam.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı.
+1 yılSen atmazsan alan başka bir yer çıkar
00 Yorumla Bu saatte kahveden gelem erkek gavttır
00 Yorumla
+1 yılalınmaz hadi naş naş
20 Yorumla
+1 yılAlınmas
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılUmarım soru trolldür.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Bırak kahvede sandalyede yatsın
00 Yorumla
+1 yılAlma
10 Yorumla
+1 yılAlma bence anasının evine gitsin
11 Yorumla- +1 yıl
Anasinin evine gidecekse karıyı neden aldi
+1 yılHım alma kız
00 Yorumla
+1 yılKahvede yatsın
00 Yorumla
+1 yılKapıya atacak halin yok
00 Yorumla
+1 yılalınır donar dışarıda al içeri ısıt adamı
00 Yorumla
+1 yılEv kimin üzerine
00 Yorumla
+1 yılE onu almazsan kimi alacan
00 Yorumla
+1 yılAl yüz verme
00 Yorumlaalınır önce bi söv sonra al yazıktır
00 Yorumla
+1 yılAlmaa 😂
00 YorumlaAlmayıp ne yapacak
00 Yorumlabu saate kadar nerde acık bu kahveler
00 Yorumla
+1 yılOoo erken gelmiş..
00 Yorumlaalınmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKahvede oturan koca alınmaz direkt
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYanında yatırma
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Hayır alınmaz
00 YorumlaAlinmaz
00 YorumlaAlma bence
00 Yorumla
+1 yılEve alma
00 YorumlaAlma dışarda kalsın
00 YorumlaBence alınmaz
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer