Hayır yemeği var köyde
Babaannemlerin evindeyim canım acayip sıkılıyor yakışıklı misafirler falan gelsede gözüm şenlense her yer yaşlı
Hayır yemeği var köyde
Babaannemlerin evindeyim canım acayip sıkılıyor yakışıklı misafirler falan gelsede gözüm şenlense her yer yaşlı
Seni cok iyi anlıyorum. Lisede bende yaz tatillerinde gittiğimde çok sıkılırdm o yemekleri iple cekerdim güzel giyinir giderdim, birkaç yakışıklı göreyim bakisayim diye. Yaz aşkı misali.. tatil beldelerinde oluyorsa köyde de olabilir ne var ki😀 çoğu İstanbul'da yaşıyor zaten.
Yaaaa 😂 seni kendime çok yakın hissettim şu anda
Ama koy dedikodunun bolca olduğu bir yer..
orada konusma/gorusme olmuyordu ist a döndüğümde sosyal medyadan ekliyorlarrdi. Hepsini reddediyordum, yoklukta gidiyorlar sadece malum afsgwhw
Yaaa hiç beni ekleme isteme yapmıyorlar hep kuzenime yürüyorlar bende sinir oluyorum
Aaa neden sence
Uzun mesele biraz
Adres ver geleyim, kaç gündür aç geziyorum zaten. Karşılıklı oturur bakışırız, birbirimize göz kırparız. Hem ben de şehir çocuğuyum, iyi anlaşırız…
Ama 101 yaşındasın hüüü
101-75 yaparsan bence problem kalmaz…
Sana hemen konum atıyorum o zaman
Özelden ulaşabilirsin şekerim, yemek boyunca etli pilavımı yerken arsızca seni keseceğim, arada bir de tenhada yanına gelirim
Ayyy yok sen gelme fena bir şey gibisin jdjdjd
Yahu yanına gelip selam vereceğim sadece, hayır yemeğinde fenalık yapıp işin bereketini kaçıracak kadar da manyak değilim. Hahahah
Ayyy ulaş da geleyim şu yemeğe, gözümüz gönlümüz açılsın karşılıklı
Yok sen fenasin fenaaaa😄
Yahu değilim kuran çarpsın ki değilim yaa, neresi sizin köy?
Söyle söyle lütfen söyle hahahzjs
Fenalık yaparsam pilav kazanının içinde boğ beni, köylünün önüne at dövdür beni bak o kadar iddialıyım. Hahxjsjjd
Hadi hadi konum ahhxsj
Söylemeyecek misinnnn :(((
Üzdün be köylü kızı
Cevap
13Cevap
Öncelikle, allah kabul etsin.
Ve sonra asdgfhfsah allah iyiliğini versin kız akşam akşam iyi kahkaha attım sayende :D
Kız çok sıkıldım yaaa burada ne bir arkadaş ne bir çocuk var of of yarında gelmezse biri gitcem şehre duramıyorum yaaa off internet desen çekmiyor adam akıllı
Diyorum bir yakisikli gelsede eve az kesişsek falan bana bir eglence çıksa dönüşte kafede arkadaşlaroma anlatsam
Yarın bir yemeğimiz var yoksa sen oranın kızı mısın laynnn
Evet ben o zengin kızım jdjjxkx
Evet ben o zengin kızım jdjjxkx yemek bizim
Yarın gelip bakacam bakalım sen misin değil misin
Benim ben ben
Ben gelirim ama ince çorap giymelisin bir de oje sür ya
Olur canım ketçap mayonezde olsun mu
Olur ya ayaklarina dök ben temizlerim ☺️😆
Tuvalet pisti dokeyimde temizle orayida
Olur bu arada emret yeter
Çoraplarını bile temizlerim
Sevgilin yok mu senin sen de benim gibi yalnızlıktan bıktın dimi 😃
Yoooh
Tamam kızma sakin ol ya sordum sadece 😃🙂
Kizmadim
Ne bileyim kızdın sandım bı an tamam o zaman 🙂
Cok farkli bi donemdeyiz
Maalesef
Hayır yemeğini de bozacak
Hayrını
Ahahahahau
İhtiyarlar gelecekmiş😂😂
Ayy benidee çağır fhdhdhd
Yakışıklı olursa çağırırım kanka
Anlaştıkkk
Kesin gelir
ne yapacaksin
Çok beklersin snndn
Gelmez
Gelebilirler
Geliriz
ya bırak bu işleri
Yaaa bu işler nerde ammman ammman
o kadar mı zor durm be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?