• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

İmamhatip okullarının olmasından memnun musunuz?

Türkündişikurdu
Türkündişikurdu Takip Et
Xper 6 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor

Düşünceleriniz nedir?

İmamhatip okullarının olmasından memnun musunuz?
Cevapla
Nedir Soruları Memnuniyet Soruları Okul Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Clementinediyin
    Clementinediyin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 86%
    +1 yıl

    İmam hatip liseleri öğrencinin isteğiyle gidilmesi gereken okullardır. puan yetersizliğinden gidilmemesi gerekir. temel derslerden uzak kalındığı için direkt geçiş hakkı sağlanması gerekir.

    Anadolu liselerinin sayısının artması gerektiğini düşünüyorum. nedeni ise öğrencilerin meslek lisesi veya imam hatip gibi okullara zorunlu olarak tercih etmemeli.

    Meslek liselerinin puanının yükselmesi gerektiğini düşünüyorum çünkü meslek lisesi fen lisesi kadar özveri istiyor. bu okullara genelde puanı düşük öğrenciler alınıyor ve öğrenciler zorluk çekiyor. üniversite kazanma ihtimali düşüyor. 3 yıl boyunca temel derslerden uzak kalınıyor meslek dersi görülüyor ve üniversite sınavda zorluk yaşanıyor. direkt geçiş hakkının kaldırılması çok kötü.

    0
    2 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bizim eğitim sistemimiz çok kötü ya eğitim düzgünce sağlanmadığı için ülkede gelişmiyor öğrenciler işsiz kalıyor mezunlar dahi

      Yorumla
    • Clementinediyin
      Clementinediyin
      +1 yıl

      kesinlikle

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yorumlar insanı kanser eder ya, gerçekten imamhatipleri sadece bunlardan ibaret mi zannediyorsunuz. Bilmediğiniz konular hakkında yorum yapmaya ne kadar meraklisiniz. Türkiye'nin en başarılı imam-hatip lisesinde okudum. Ve inanın 10 tane fen lisesini toplasan okuduğum okulun çeyreği etmez. Her imam-hatip lisesi aynı değil, tıpki her Anadolu Lisesi'nin de aynı olmadığı gibi. İmamhatipte sadece imamlar ya da sadece ilahiyatcilar yetişmiyor. Okuduğum okulda derece yapan onlarca öğrenci vardı. Tavsiyem önce araştırın. Ortam olarak, fen liselerinden bile daha iyi.

    3
    35 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Canımsın senin gibi kızlar umarım çoğalır..🌹❤️

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Hangi imam hatipte?

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Bende imam hatip mezunuyum. Şimdi öğretmenim. En başarılı deyince merak ettim 😊 hangisi acaba?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      M. Emin saraç, Türkiye'nin en büyük ve en iyi 2. İmam-hatip lisesi. Onlar sayesinde ilk kez yurtdışına çıkmıştım. Dilimi gelistirmistim.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp Ne öğretmeni?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @Türkündişikurdu teşekkürler

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Rica ederim..❤️❤️❤️

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Maşallah şimdi ne iş yapıyorsun?

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      DKAB

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çapa-Tıp

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Maşallah. İmzanı atmışsın. Sorunun da en güzel cevabı sensin bence. Kaçıncı sınıf?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      1. Sınıf

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Vay yeni ha ☺️ çok sevindim senin adına başarılar dilerim ☺️👍🏻👏🏻😎

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Harika bir kızsın canım...❤️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Doktor hanıma denk gelmemiz büyük şans ☺️ Ama kendini tanıma imkanımız olur mu bilmiyorum ☺️ fakat gurur duydum 👏🏻👏🏻😊

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp kızı kapmasana hemen😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belki bir gün neden olmasın, teşekkür ederim:)

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Gerçi şimdi üzülüyor olmalı 😊 okulun tadını alamadan online ders kararı geldi.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Kim tanımak istemez ama yani deme öyle 😅

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Yani gerçek hayatta denk gelme imkanımız olmadığına göre bunun burada tek yolu bizim sana değil senin bize ulaşman ☺️☺️

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp evet o gerçek türk kızı onunla bende gurur duyuyorum

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Bende öyle 😊 Nezaketen belki bir gün dedi de belki yarın belki yarından da yakındır 😊😊

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      😞😞 peki madem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güzel iltifatlariniz için teşekkür ederim, çok kibarsiniz.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Ne demek sen bunlara fazlası ile layıksın. Kim ne derse desin şu sitede senin gibi birine denk gelme olasılığım bir daha % kaç? Mütevazı tavrın seni daha bir ayrı yükseltiyor. Tekrar tekrar maşallah diyorum. Elbette merak edildin. Elbette tanınmak istendin. Ama karar senin. Ne deyim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Fikrim değişirse yazarım☺️ tekrardan teşekkürler

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Seni tanımadığım için fikrini ne değiştirir bilmiyorum. Aslında ne diyeceğimi de. Kayıtsız kalmamak bu bir nevi. Gerçekten. Okuduğum okuldan dolayı da ayrıca yakın hissediyor insan kendini sana. Kim bilir belki okulumdaki öğrencileri bir gün bir konuşma yaparken görürüz seni 😊 İşte çok güzel şeylere kapı açılabilir de ☺️ O anahtar şu an yalnız senin elinde. Ben kapıya tıklatıyorum sadece ☺️ Açar mısın?

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @Kriminal_Kalp fazla zorlama bence...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belki doktor olduktan sonra 😄 şimdilik o anahtarı güvenli bir yere saklamayi tercih edeceğim.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Peki 😞

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      ‘Güvenli’ 😞 peki. Verdiğimiz güvensizlikten dolayı özür dileriz 😞

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yanlış anlamanızı istemem ama bu sizinle alakalı bir durum değil. Ben kolay kolay insanlara güvenmem

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Çok iyi yaparsın. Çok haklısında. Ancak burada ki arkadaş bile zorlama yazdı gördün işte. Hele yorum olunca daha da sıkıntılı. Seni kazanmaya çalışmakla seni kırmamak ve kaybetmemek arasında çok ince bir çizgi var. Ne desem olmaz daha fazla. Sadece şunu deyim. Ben güven demiyorum şu an zaten. Tamam güvenme ama bir yol aç. Tünelin sonunda bir ışık sızdır. Sonrasına zaten yine sen karar verirsin. Kırmazsan çok çok memnun olurum. Lütfen. Bekliyorum.

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      😞😞😞

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

3

Cevap

10

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    Hayır memnun değilim ben

    0
    0 Yorumla
  • CanerDiyeBiri
    CanerDiyeBiri Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Her ilde 1-2 tane olması gereken, sadece gelecekteki imamların olması gereken okul olması lazım. Aile zoruyla gidilen bir yer olmamalı.

    1
    10 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Zaten bence ilk ailede dini eğitimini almalı gerisi çocuğa kalmış nereye gitmek istiyorsa yani tabi duruma göre değişir

      Yorumla
    • ElzemEzell
      ElzemEzell
      +1 yıl

      İmamhatipler hakkında sadece bunları bilmen ne kadar üzücü, keşke biraz araştırsan...

      Yorumla
    • CanerDiyeBiri
      CanerDiyeBiri
      +1 yıl

      @ElzemEzell?

      Yorumla
    • ElzemEzell
      ElzemEzell
      +1 yıl

      Demek istediğim neye dayanarak bunları diyorsun ki, sence her çocuk ailesinin zoruyla mi gidiyor ya da bu okuldan mezun olanların hepsi imam mi oluyor?

      Yorumla
    • CanerDiyeBiri
      CanerDiyeBiri
      +1 yıl

      işte bu okulun işlevi din adamı yetiştirmek, aşırı fazlasına gerek yok ve evet %90nı aile zoruyla gidiyor. Hepsi imam olması lazımken diğer alanlardan yetişiyorlar ve genelde cemaatler etkisinde normal insanlardan daha kolay kalıp darbe gibi sorunlara sebep oluyorlar. Uğur Mumcu bu açıklamayı yapıp cemaatleri karşısına aldı, sonra suikast uğradı. Ordunun ve polisinin içindeki fetöcülerin %95 i imam hatip mezunuydu. Yani devletin başına bela oluyor bu kadar fazla olması özetlemek gerekirse.

      Yorumla
    • CanerDiyeBiri
      CanerDiyeBiri
      +1 yıl

      2002 öncesinden de devletin için cemaat sorunlarına neden olanlar imam hatip okullarına gidenlerdi, cemaat etkisinde daha kolay kalıyorlar ve gittikleri okullarda cemaatçi hoca olma olasılığı yükseliyor.

      Yorumla
    • ElzemEzell
      ElzemEzell
      +1 yıl

      Şimdi sana tane tane açıklamak istiyorum. Bir imam-hatip lisesinin, diğer Anadolu liseleriyle arasındaki fark kız ve erkek sınıflarının ayrı olması ve daha çok din dersi görülmesi. Cemaat falan bunlar palavra. Cemaate katılmak isteyen dışarıdan da katılır. Okullarda öğrencilere bu cemaatlere katılın demiyorlar. Kendinden emin bir şekilde böyle sayilarla cevap vermen beni şaşırtti. Geleyim FETÖ konusuna, bu 'DİN' adı altında yapılan bir terör örgütü. Bu yüzden sözde dindar insanları içlerine aldılar. Ayrıca cemaat demek imam-hatip demek değil

      Yorumla
    • ElzemEzell
      ElzemEzell
      +1 yıl

      Fazlasıyla on yargilisin. Bir imam-hatipte okudun mu? İmam-hatip öğrencileriyle hiç sohbetin oldu mu?

      Yorumla
    • CanerDiyeBiri
      CanerDiyeBiri
      +1 yıl

      Annem imam hatipli ve benim dediklerim bizzat ispat edilmiş şeyler. Ben iyi insanlar olamazlar demiyorum ama bu kadar çok olmasının devlete risk yarattığı tespit edilmiş. Din üzerinde kontrol için imam hatiplerinde kontrol edilecek miktarda olması gerekir. Düşmanlığım yok ama devlet için gerekli bir durumu diyorum sana.

      Yorumla
    • ElzemEzell
      ElzemEzell
      +1 yıl

      Annenin dönemiyle bu dönemin bir olduğunu düşünmüyorum. Denetim ve kontrolun her okulda olması gerekiyor. Biraz önce de belirtmistim zaten bu okullarda öğrencilere cemaatleri öğretmiyorlar. Cemaat gibi bir durum da söz konusu olmadığına göre bu gibi okulların da sayısı sorun olmaz. Birkaç fazla din dersi ve kız erkek öğrencilerinin ayrı olmasının kimseye zararı yok. Zorla gönderen ailelere de bir şey diyemem. Onların hataları.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    bu kimi neden rahatsız etsin ki kim nerede istiyorsa okur çok güzel bişi

    1
    1 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      😊

      Yorumla
  • adilbeyoglu
    adilbeyoglu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu konuda bir imam hatipli olarak iyi ve kötü yönleri hakkında makale bile yazarım gibime geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Birabey
    Birabey Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Yani imam hatip oldugu kadar meslek lisesi de olmalı bence bu kadar çok imam hatip liseli olması saçma

    0
    26 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Az bile

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Yani daha agır konusurdum evet az bile de bu aralar farklı sorunlar var malum. Bu arada atsız okumanı tavsiye ederim

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Ne gülüyosun minik kurt

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Perdeleri aç

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Göz perdeni açsan iyi edersin

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Benim adım Alparslan Merak etme sen açık zaten

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Açtığnı zannediyorsun açmışsın ama hala karanlık ışıklarını aç o zaman

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      anlıyorum

      Yorumla
    • compkeeper
      compkeeper
      +1 yıl

      Çok olduğıunu nereden biliyorsun? İmam Hatip okullarının öğrenci sayısı 1999 yılı aynı bunu biliyormusun? tamamen uydurma şeylere inanıp ezbere konuşuyorsunuz

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @compkeeper işte insan sevmediği şey bir avuçta olsa dünya kadar büyük görünüyor maalesef

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      @compkeeper gerızekalı cahip köpek 1999 yılında kaç imamhatip vardı maç meslek lisesi vardı kaç anadolu liseli vardı bunları karsılastırıp bide günümüze bak karsılastır istersen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Aaaa unutmuşlar birde senin gibilere edep lisesi açmaları gerekmiş

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Kafasının içiyle penisi yer degiştirmiş gelmiş imam hatip lisesi diyo sen git Harness Fantezi Kıyafetleriyle ilgilen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      😂😂😂 sen de git insan da beyne zarar veren biralarınla ilgilen gerçi zarar verecek beynin de yokmuş

      Yorumla
    • compkeeper
      compkeeper
      +1 yıl

      Bana bak lan klavye dışkısı fazla havlama ananı senin babanı yanında... *

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      En azından sapık degilim.

      Yorumla
    • compkeeper
      compkeeper
      +1 yıl

      ne kadar sapık varsa sülalene selam söylesin :)

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @compkeeper hop hop kardeşim savunuyoruz diye ona küfür edemezsiniz hele de annesine hiç edemezsiniz haddinizi bilin

      Yorumla
    • compkeeper
      compkeeper
      +1 yıl

      Herkese anladığı dilden konuşacaksın.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Beyefendi ben onun adına sizden özür diliyorum işin içine annenizi soktuğu için

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      @compkeeper Senin savundugun adam da bu kadar olur pardon adamlardan özür dilerim

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @compkeeper hayır efendim onun annesini işin içine sokamazsınız üstelik birde namusuna hiç laf edemezsiniz hemfikir olabiliriz ama böyle durumlarda karşı tarafın yanına geçerim ve şu an onun yanındayım senin değil

      Yorumla
    • compkeeper
      compkeeper
      +1 yıl

      yazdığım cevap hoşuna gitmedi diye bana hakaret edecek yedi sülalesini... başka sorunları varmış. s. i. k. tirsin gitsin sorunlarını çözsün burada artistliğini mi çekeceğim kardeşim

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      @compkeeper herkes dağılsın bence artık

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İmamhatiplerin kuruluş gayesi dinş mihraptan yıkmak içindir. maalesef imamhatip mezunlarının çoğunun itikadi ve ameli noktada yanlışları bulunmaktadır

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bütün dinsizler gereksiz der şimdi buraya

    1
    2 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Onlar önce hakkı öğrensin ki ondan sonra haklının kim olduğunu öğrenecekler yüzünden gördükleri şeylere inanmaya devam etsinler ama hak günü geldiğinde bizde onların yüzünü göreceğiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • plzweed
    plzweed Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet. İnsanlar daha çok kuran okuyor ve okudukça daha çok dinden çıkıyor

    1
    48 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Gönül hissetmezse kulak duymuş neylesin? Kalp sevmedikçe El dokunmuş neylesin? Kur'an-ı kaldıramayanlar gönlüyle okuyanlar olmadıkları için öyleler gerçi haklısın zoru her insan kaldıramaz sadece kaçar!

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      yok olm okuduğumu anladım diye böyle sdlfksş

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Göz perdelerini açta gel!

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      bağlacı ayrı yaz nolur

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen artık yalvarma nolur

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      yalvarcam, hobi olarak yalvarıyom

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Laf sokma kapak olursun yalvarma köpek olursun...

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Şimdi laf sokmuyom, köpek olursun diyosun ama kurt köpeğin alt türü aşko

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Evet hepte alt türü olarak kalacak insanlarda da bu aynı...

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Olum bağlacı ayrı yazsana

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      bilerek yapıyon dimi

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yok bilmeden yapıyorum

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Türkçe öğren olm

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Türkçeyi öğrenince senin gibi bilmeyenler anlamaz ki ama... Sen önce kelimeni doğru yaz da sonra bağlaca geç senin ki kolonu olmayan binalar gibi

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Fıstıkçı şahabım bu arada çok fazla kural dışı paylaşım yapmışın. Modlar görürse hap yapar. Polemik yapma insanlarla tamam mı aşko :*

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen dur bir dakika şu an densizlerle uğraşıyorum

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Tamam bekliyom sdlşkfşs

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Bekle bekle unutursun elbet

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      unutmam annemmm

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      İz bırakanlarla senin aranda ufak bir fark var onlar ömür boyu gayret ediyorlar sen ömür boyu hayret ediyorsun üzgünüm sana kendimi unutturmayacak kadar iz bıraktığım için😀

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      TDK yan yattı

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sayen de

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Ya bak bunu birleşik yazıcaktın kanki

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Seninki de yazıcaktın değil yazacaktın

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      ilk ben didim sşldkfdsşf

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Al madalyanı o zaman 🥇

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      sahte bu gerçeğini istiyom ben

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Oldu

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Kurda dönüşüyon mu dolunayda

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Ben her zaman kurdum

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      vampir avlıyon mu peki

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yok çakal avlıyom

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      hanginiz daha hızlı koşuyosunuz

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Kurt koşmaya fırsat bırakmaz canım pençeyi geçirir

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      kurt pençesini niye geçiriyo? Isırsa ya, çenesi daha güçlü

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Kaçmasın diye.. ısırmayı sonra yapar kurt önce pençesiyle güzel bir darbe vurur ondan sonra gerisi çenesiyle parçalamak olur... Duruma göre işler değişir

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      ben de kurt avlıyom napças

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Kurdu anca rüyan da avlarsın sen

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      ya he he. Bağlacı birleşik yazsana olom

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen de kelimeni düzgün yaz

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Tamam athena düzgün yazacağım artık.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Gerçekten bravo sana aferin 😂😂👏👏👏

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Sen de düzgün yazmaya başlarsan sana çikolata alacağım.

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Çikolataya para yetmiyor ki

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Fakir slfsif

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sın sjsjsj

      Yorumla
    • plzweed
      plzweed
      +1 yıl

      Yoo ben zenginim :*

      Yorumla
  • wesaygoodby
    wesaygoodby Takip Et
    Guru Yaş: 26
    +1 yıl

    bana bir faydası ya da zararı yok ilgilenmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Kötülerinden memnun değilim

    0
    1 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Kötülerinden bende memnun değilim doğru düzgün öğretmeyenler var dini

      Yorumla
  • Propranolol
    Propranolol Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Değilim bi işlevleri olduğunu düşünmüyorum

    0
    4 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Keşke bütün okullar imam-hatip gibi olsa da, imam-hatip diye ayrı bir okul olmasa

      Yorumla
    • Propranolol
      Propranolol
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yanlız ben imam-hatibi savunuyorum anladıysanız

      Yorumla
    • Propranolol
      Propranolol
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
  • Blacklonghair
    Blacklonghair Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana zararı yok ama çocuğum olsaydı göndermezdim

    0
    3 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      çocuğuna hakkı öğretmemek senin anneliğni gösteriyor sen anca duş kabininden edepsiz pozlar vermeyi öğretirsin!

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Sen önce hakkı öğrende ondan sonra haklının kim olduğunu göreceksin

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Edebim el vermez edepsizlik edene susmak en güzel cevap edebi elden gidene

      Yorumla
  • Ekolll009999
    Ekolll009999 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Knk nerdesin

    0
    9 Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Yaa hiç sorma ya deprem oldu ya burada elektrik gitti giremedim zaten siteye girdim ben üyeliğim çıkmış geri girdim allak bullak olmuş hesabım bazı şeyleri silmiş

      Yorumla
    • Ekolll009999
      Ekolll009999
      +1 yıl

      Ulaş knk

      Yorumla
    • Ekolll009999
      Ekolll009999
      +1 yıl

      Ben mesaj atamıyorum

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Senin mesajın yok atamıyorum

      Yorumla
    • Ekolll009999
      Ekolll009999
      +1 yıl

      Bidaha dene

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Hâlâ yazamıyorum

      Yorumla
    • Ekolll009999
      Ekolll009999
      +1 yıl

      Şimdide mı olmadı

      Yorumla
    • Türkündişikurdu
      Türkündişikurdu
      +1 yıl

      Hayır deniyorum olmuyor

      Yorumla
    • Ekolll009999
      Ekolll009999
      +1 yıl

      Sildim tekrarr yolla

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > İmamhatip okullarının olmasından memnun musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Okullar acilacagi icin mutlu musunuz? 12 cevap verildi
Okuduğunuz okuldan memnun musunuz? 65 cevap verildi
Okulları seviyor musunuz? 5 cevap verildi
Sizce Okullar Açılır Mı? 22 cevap verildi
Eğitim sistemini yeterli buluyor ve okulun sizi geliştirdiğini düşünüyor musunuz? 10 cevap verildi
Sizce eylülde okullar açılır mı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨