Evde odamin olmamasi konusunda ne yapmaliyim?

Evimiz 2+1 ve annem babam ben 3 kisilik bir aileydik benim odam hic olamiyo eskiden hwp annemin arkadaslari bizde kaliyodu ve benjm yine odam yoktu. sonra babaannem felc oldu ona bakmaktan sikayetci degilim fakat babaannem salonda yatiyor ondan yana bir sikayetim yok babam 3 4 ayda bir eve geliyor annem ise babaannemin ihtiyaclarini karsilamak icin salonda yatiyor bende salonda yatiyorum annemin salonda yatmasi beni uzuyor bqbam gelince nerede isterse orada yatiyor yeter ya ben sutyenimi pedimi d3demden saklamaktan yoruldum calisma masam bile salonda babaannem dedem surekli salonda fakat dedem benim olmasi gereken odada yatiyor ve yasiyor surekli benden ders calismami ve is yapmami istiyolar akil sagligimlq oynuyolar resmen babaannene ilac ver diyolar kalkiyorum az daha yatsin diyolar ders calis diyolar sonra kalk cay getir diyolar bi dedikleri birini tutmuyo calisma masqm salonda ve 1 an bile tv kapanmiyo annem babamlqra sinirleniyo bana patliyo 22 yasinda degilim

Evde odamin olmamasi konusunda ne yapmaliyim?
Cevapla