Güzellik takıntım (özgüven eksikliği de olabilir) var?

güzel olmasam hiç kimsenin beni sevmiyecegini düşünüyorym (ki doğru) kendimdrn daha güzel birini görünce kıskançlıktan ölüyorum, yiyip bitiriyorum kendimi aslinda guzel biriyim ama bu aralar hastayım, hicbir srye halim yok normalde evden cikmazdim guzel olmadigim zamanlar ama depremzedelere yardima gidiyorum bu aralar o yuzden guzel olsam da olmasam da cikiyorum ve bu beni icten ice bitiriyor insanlarin beni nasil gordugunu cok fazla umursuyorum bu da ozguven eksikliginden kaynakli ne yapacagim bu durumla hic bilmiyorum (aile ve toplum)
Güzellik takıntım (özgüven eksikliği de olabilir) var?
Cevapla