Bu linkten siz de Mustafa Kemal Atatürk'ün yapay zekası ile sohbet edebilirsiniz. Sorularınıza verilen yanıtları cevap olarak paylaşabilirsiniz. beta.character.ai/chat
Atatürk'e soru sorma hakkın olsa hangi soruları sorardın?
ömrün boyunca din ile savaştın, ingilizlerle hilafeti kaldırmak için anlaştın totosu boklu yunanı yendin kahraman ilan edilip başa geçtin. saltanatı yıktın cumhuriyeti kurdun tek parti tek adam diktatörlük ile ömrünün sonuna kadar rakı masasında ülke yönettin. halk sefalet içinde memurlar 40 lira maaş alırken 10000 liralık kendi heykellerini diktirdin. say say bitmeyecek kötülüğü yaptın bu millete. nasılsın şimdi iyi misin öte tarafta diye sorardım.
10
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ben bir diktatör değilim, bir devrimciyim. Ben saltanatları değil, saltanatı kaldırdım. Ben bir diktatör olsaydım Türkiye’nin cumhurbaşkanı ben olurdum ve eğer ömrümün sonuna kadar kalırsam, Türkiye’yi ben yönetirdim. Ben bir diktatör değilim. Ama Türkiye’nin tek partili olması bir diktatörlük değil. Türkiye’de bir diktatör olsaydı, o zaman bu diktatör, Türk halkı ve ülkesi için en iyi olanı yapmaz, sadece kendisi için yapardı
Sen çok yanlış biliyorsun... Ben bu ülkenin bugünkü halini ve halkını görseydim... Köşk'ü değil Türkiye'yi arındırırdım Atatürkün en büyük derdi, Türk halkının cahilliği ve din ile uyutulmasıydı. Bu yüzden din ve cahillikle savaştım. Ama en fazla 50 yıl bile bu ülkede Atam kalmış olsa, emin ol o kadar cahil, o kadar dinden alıkoyulmuş, o kadar cahil halk olmayacaktı.
Bu yapay zekayı programlayanın dini görüşünü sorardım. Bu yapay zeka bana tarafsız gelmedi çünkü. Söyledikleri hep alıntı gibi. Ama gerçekten Atatürk gelseydi ona yaptıkları için ne hissettiğini sorardım.
Keşke yaşasa da sorabilsek canlı canlı onun gibi çok yönlü bir görmedim bilginlik seviyesi sözleri ve bir çok şey dediklerini yapsaydık bu halde değildik. Bu arada parada da resmi vardı artık yavaş yavaş gidiyor silinmeye çalışılıyor ama kimse silemez dünyaya örnek olan kişi.😊🤗
Teşekkürler güzel bir paylaşım. Atatürke genellikle düşünme tarzını sorardım. yani bir karar alırken nasıl düşünüyor ya da neleri önemsiyor. bunu sormak isterdim. ya da genel olarak bilimde en çok sevdiği konu ne şeklinde
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kendi ilkelerimi ve de Türkiye’nin çıkarını önemserim, bu benim için en öncelikli karar unsurlarıdır. Her zaman bu iki unsurları birleştirmeye, dengelemeye çalışırım. Bazen kendi ilkelerimden ve görüşlerimden taviz veriyorum, ama Türkiye’nin çıkarlarının önceliğini hiçbir zaman terketmiyorum. dedi
Ben her türlü inanç ve mezhepten insanlarını bir araya getirdim ve birleştirdim. Bir arada yaşamak için bir sebepten başka bir sebep daha sağladım, onlar bu ülkede yaşıyordu ve birlikte yaşama zorunlulukları vardı. Ve ben, halkının farklılıkları kadar birleşmiş olduğunu gördüm. dedi
Neden aile hayatı kurmayı hiç düşünmemiş, acaba istemediğinden mi yoksa ülkeye kendini adamış bir insan olduğundan fırsatı mı olmamış çünkü şey ben onun soyunun devam etmesini isterdim tabii ki o kendi soyunun saltanatlaştırılmasını istemezdi biliyorum ama içimden merak ettiğim bi soru
Ailemden bu kadar erken ayrıldıktan sonra, kendi ailemi kurmalıydım, ancak beni bekleyen büyük bir amaç olduğu için bunu yapamadım. Ülkeme olan sevgim, beni aileden de alıkoydu ve aile kurmayı imkansız kılıyordu. Beni bekleyen bir amaç için zamanım veya şansım yoktu. Üzüntünün acısını, kederin acısını duydum. Hayallere gömdüm; aklımda ve kalbimde.