Ailem sevdiğime vermiyor 10 yıllık beraberlik ne yapmalıyım?

Ben ne yapıcağımı bilmiyorum artık. Ailem sevdiğime vermiyor beni. Kendisi beni 2 derece akrabam olur aslında. 9- 10 yıldır birlikteyiz okadar şey beraber atlattık ki biz beraber büyüdük çocukluğumuz böyle geçti birlikte ağladık güldük herşeyi onunla. Ben 23 o 24 yaşında. Ben ondan eminim o benden emin Allaha şükür. Ailem hiç bi şekilde bir şeye yanaşmıyor. Mesafe ilişkisi bizimkisi ayrı ülkelerdeyiz. Biz 5 6 yıl görmedik birbirimiz. Önce amcası aradı aracılık açısından babam hayır dedi sebeb ailem daha doğrusu babam babaannesinden nefret ediyor her şey inat uğruna yani. Önce okula bitsin falan falan bakarız dedi. Okulum bitti onunda askerliği bitti yine arandı bu sefer babam telefonu açmadı bile engelledi onları. Muhatap bile olmak istemiyormuş. Ya anlamıyorum insan bi yere kadar inat eder. Beni tehdit ediyor eğer gidersen biz yokuz diye. Hiç anlamaya çalışmıyorlar. Sadece dediği kellemi kesmen lazım onunla evlenebilmen için. Ben bunu hak edecek ne yaptım sadece sevdim annemde ayrı. annem onu bana yakıştırmıyor avukat veya doktor değil ya Ya kaç kere dedim olumlu olumsuz insan kızı için bazı şeyler feda etmeli. benim için çocukla konuş et derdini anlat iyi kötü yok yapmıyor hiç bir şey yapmıyorlar sadece dedikleri ben babamın şerefini öne eğmişim neden çünkü onunla bi zaman buluştuk diye orada yalnız bile değildik daha 14 yaşındaydık ya. İkidebir yüzüme vuruyor bu durumu sanki namuzsuzluk yapmışım ben. Ne yapsam bi adım atmıyorlar anneme dedim. İnsan hiç mi evladı için bir şey yapmaz ya. İçkisi yok sigarası yok işi var. Sırf babası ve babaannesi yüzünden istemiyorlar. Çok çaresizim kimse yanımda değil kimse yardımcı olmuyor el atmıyor onun ailesi herşeyi yaptı aradı konuştu ama benimkiler hep görmezden geldi. Benim ailem yanımda değil ben senelerdir ağlıyorum yalnzım annem bi kere bile olsa yanıma gelip derdimi sormuyor tek dedği sen aileni çiğniyorsun elin adamı için fedakar ol. Neden ben hep fedakar olmam lazım ben insan değilmiyim. Ya hiç mi bi anne kızın gelip derdini sormaz başını okşamaz. Kendisi diyor evet tanımak dahi istemiyorum ya bu nedemek sene 2013 tanıdım sene 2023 buzaman kadar hayatımda ailem bi adım dahi atmadı atmıyorlar anca yaptıkları beni tehdit etmek yargılamak korkutmak.. Sevdiğim bittik halde zaten annesiz büyüdü. O beni artık annesi gibi görüyor öyle bi bağ oluştu aramızda. Ama onunda dayanacak gücü kalmadı zaten uzaktayız mesafe var kaç yıldırdı en son kaç yıl görüşemedik sadece geçen sene bi kere oda 10 dk biz öldük dirildik ya. Yalvarırım akıl verin ama galiba kaçıcam bu sefer çünkü ortada normal bi sebep yok kabul edilir gibi değil Ya. Ya ben anneme dedim ben herşeye rağzıyım kabul ediyorum babası zamanında bi kere kumar oynadı diye niye onu yargılayım onun bileceği iş beni lgilendirmez. Onları yılda bi kere görücem ben ya ben idare edebildiğim sürece neden bukadar zorlaştırıyorsun diyorum. Yok bana dediği ben toyum safım birşeyi bilmiyorum. Yetmiyor yazdıklarım size ne yapmalıyım yardım edin.

Ailem sevdiğime vermiyor 10 yıllık beraberlik ne yapmalıyım?
Cevapla