Depremde bile utanmaz insanlar neden varlar?

Gündüz yardıma gittim dönüşte gelirken tramvaya binecekken yani adamın biri 30 civarı galiba neyse şarkı falan söylemeye başladı. Karşı kaldırımda yürüyordu ben de meraktan baktım öylesine sonra sustu tekrar söyledi etrafa baktım araba geliyor mu diye ama o da gördü sonra da beğendin mi gel o zaman diye laf attı. Deprem olmuş zaten sinirimiz bozuk hâlâ böylesi aptallarla uğraşıyoruz.
Depremde bile utanmaz insanlar neden varlar?
Cevapla