Fotoğrafın Suriye'deki deprem bölgesinden geldiğini söylendi. Ne kadar anlamlı ne kadar duygusal...


Biteceğini sanmıyorum
Doğa olanüstü durumlar deprem sel yangın
Bunlar ile zaman zaman karşılaşıyoruz
Hepte devam edeceğiz önemli olan
Can kaybı olmaması için önlem almak
Oda bizim ülkede umursamaz bir durum
En kısa zamanda bitmesi lazım Doa bizden çok çok daha güçlü ufacık bir sallantıyla bak ne kadar insanı götürüyor bir tarafa o yüzden yani saygı duymak lazım.
Cevap
11Cevap
Hiç bir zaman bitmez. hastalık virüs ayda doğal affet her zaman olacak.
Doga konuşunca insan susar
Gercekten dogayla ic ice dogduk ama yaşamayı beceremedik avrupalaşalm derken iyice geriye gittik simdi resmen sehirler haritadan silindi
Bitmez insanoğlu bedelini öder unutur tekrardan yapar
Bir diğer fotoğrafta gözleri dolmuştu köpeğin.. onlara da insanlara üzüldüğüm kadar üzülüyorum.. onların bir dili yok. 😞
Bizim şu sokaklardaki dostlarımızdan öğreneceğimiz o kadar çok şey var ki. Ama işte göz görüyor, gönül görmüyor maalesef
Biz bittiğimiz zaman doğa rahat edecek oh be bittiler şükür diyecekler. Doğa ana affetmez.
Kendi işimizi kendimiz zora sokuyoruz ekolojik denge de bozuldu her şey alt üst maalesef
Doğayı katlediyor insanlar keşke bu kadar kirletmesek dunyayi
Doğa her seferinde bize hatirlatmasina rağmen dünyanın sahibi olmadigimizi unutuyoruz.
Vicdansız insanlar var olduğu sürece bitmeyecek. Dünya yerle bir olana kadar bitmeyecek...
Yerim bunları ben keşke onlara kocaman sarılabilseydim :(
Kimle savastigimizin bile farkında değiliz aslında.. fotoğraf çok güzelll
Kediyle köpek bile dost olduysa kıyamet yaklaştı demek
Doğaya savaşı asla kazanamayız. Doğanın anasını aglatirsan, anan aglar
Doğayla oyun olmaz siler süpürür nasıl davaranirsan o şekilde karşılığını görürsün
köpekleri itlaf edin diyenler utanır mı 😭sanmam... depremde büyük rol oynadılar canlarım benim 🐾
Kaç tane köpek besliyorsun
iki?
içim parçalandı Allah'ım bu nasıl bir felaket yarabbim
Doğa ile dost olmadığımız sürece devam edecek. Tabiata savaş açılmaz.
Ya biz bitince ya doğa bitince. Yoksa akıllanmayız.
BİZ İNSANLAR OLARAK nankörlüğü, açgözlülüğü, riyayı, arsızlığı, fuhuşu terk ettiğimizde!
Bitmez sadece daha az etkileniriz.
Doğaya karşı maalesef galip gelemeyz
Dünyadaki en vahşi yaratık insandır.
Biz kazandığımız zaman
dünyanın sonu gelene kadar bitmez
Hemen bitmeli.
Daha Çok Olacak Depremler Sürecek
Daha. Bunlar Henüz iyi günler bakın izleyin. Allâh Ses Verecek Verecek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?