Gün gelecek ve doğa bizlerden insanlardan intikamını alacak mı sizce?

belki yaşam döngüsü içerisinde yapmamız gereken doğayı kullanmak ama bilinçsizce kullanmıyor muyuz doğayı?

hayvanları çoğaltmadan avlıyoruz bilinçsizce gerek beslenme gerek kürküdür dişidir postudur yumurtasıdır tırnağıdır boynuzudur vs vs vs ve sonunda nesilleri tükeniyor.

bitkileri mutasyına uğratıyoruz sırf daha hızlı büyüsünler daha fazla verim versinler diye

toprağı zehirliyoruz suları zehirliyoruz mutasyona uğrayan tohumlarla ziraai ve tarım ilaçlarının bilinçsiz kullanımıyla

peki gün gelip doğa bize sırtını döndüğünde ne yapacağız?
Gün gelecek ve doğa bizlerden insanlardan intikamını alacak mı sizce?
Cevapla