belki yaşam döngüsü içerisinde yapmamız gereken doğayı kullanmak ama bilinçsizce kullanmıyor muyuz doğayı?
hayvanları çoğaltmadan avlıyoruz bilinçsizce gerek beslenme gerek kürküdür dişidir postudur yumurtasıdır tırnağıdır boynuzudur vs vs vs ve sonunda nesilleri tükeniyor.
bitkileri mutasyına uğratıyoruz sırf daha hızlı büyüsünler daha fazla verim versinler diye
toprağı zehirliyoruz suları zehirliyoruz mutasyona uğrayan tohumlarla ziraai ve tarım ilaçlarının bilinçsiz kullanımıyla
peki gün gelip doğa bize sırtını döndüğünde ne yapacağız?
hayvanları çoğaltmadan avlıyoruz bilinçsizce gerek beslenme gerek kürküdür dişidir postudur yumurtasıdır tırnağıdır boynuzudur vs vs vs ve sonunda nesilleri tükeniyor.
bitkileri mutasyına uğratıyoruz sırf daha hızlı büyüsünler daha fazla verim versinler diye
toprağı zehirliyoruz suları zehirliyoruz mutasyona uğrayan tohumlarla ziraai ve tarım ilaçlarının bilinçsiz kullanımıyla
peki gün gelip doğa bize sırtını döndüğünde ne yapacağız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar