Bu dünyada neden bu kadar çok musibet var sizce?

Az önce haberlere baktım; çocuklu aileler yok olmuş. Gencecik ne güzel insanlar bunlar. Bir baba ise kızının enkazda kaldığını öğrendi ve bu acıya dayanamayıp kalp krizinden öldü. Bu kış günlerinde nice insan aç ve susuz enkazda bekliyor. 1755 Lizbon Depremi'nde de birçok insan ve düşünür kötülük karşısında teodise (Tanrı'yı haklı çıkarma) anlayışından uzaklaşıp karamsarlığa düşmüş. Bir de 1556'da Çin'de Şensi depremi meydana gelmişti ve bir milyona yakın insan ölmüştü. Dünyada bu kadar felaket ve acı beni derin düşüncelere sevk ediyor. Bu kadar musibet niye?

Bu dünyada neden bu kadar çok musibet var sizce?
Cevapla