ağlamamak için zor duruyorum.. o kadar fırsatçı haberleri görsek bile o kadar çok insan çabalıyor ki.. şunun yaşı kaç olabilir? canım benim :( bireysel desteklerinizi ihmal etmeyin :(

ağlamamak için zor duruyorum.. o kadar fırsatçı haberleri görsek bile o kadar çok insan çabalıyor ki.. şunun yaşı kaç olabilir? canım benim :( bireysel desteklerinizi ihmal etmeyin :(

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Umarım her şey düzelir
Düzelmek mi? Bak bu iyi günlerimiz, bu felaket bile en iyi günlerimiz 😏
Neye üzülüyorum biliyor musun. Geleceğin kötüleri de bu tertemiz kalpli cocuklardan çıkacak. Keşke hep böyle kalabilseler :(((
Kıyamam ya canim benim bazıları insanlık dersi almalı
Helal olsun çocuğa ben derinhayel hesabım kapandı bu yeni hesabim
O çocuğun yüreği kocaman.. Allah onu yetiştiren aileden razı olsun
kişiden kisiye xgeisir ama inslalh tez saman da duzlecegiz ama bitmek bilmeyen bir deprem dongusi var bunu da biletek hareket etmek gerekiyor
Rabbim sabir versin ailelere
Yüreğine kurban olurum çocuk
Yıllarımızı alır sanırım
Kendimden utandım uzakta hiç bir şey yapamıyorum
Aslanım benim