Depremle alay edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Geçtiğimiz günlerde donunu toplayamayan bücürlerin yardım isteyen biriyle dalga geçtiğini ve pişkin pişkin discordda yayınladıklarını biliyoruz.

Şimdi de fransız dergisi "charlie hebdo" bir karikatür paylaşmış.

Depremle alay edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Üstte "türkiyede deprem" yazıyor

Altta da "tank göndermeye bile gerek yok!" yazıp resmen insanların acılarıyla dalga geçiyolar 😤

Depremle alay edenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla