Felaketler olmadan da dayanışma içinde yaşayamaz miyiz? Gencecik kizlar, erkekler elden ele kolileri taşıdılar. İhtiyaç malzemelerinin temin edilmesini organize ettiler.
İnsanların iyilik yapmak için organize olduklarını görmek gelecek için umutlandırıyor mu size
Toplumda iyiler de var kötüler de... Maalesef son dönemlerde kötüler daha belirgin hala geldi o sebepten umutsuzluk arttı iyi insanlarda. Deprem konusuna gelince gerçekten halkımız çok hızlı hareket etti, bizim gibi sıradan insanlar kadar bu ülkede çok büyük paralar kazanan çok büyük işler yapan iş insanları var. Onlar bu halktan çok ekmek yediler, keşke böyle bir durumda o büyük iş insanlarından daha fazla yardım gelseydi...
Evet... bugun belediyenin yardim icin cocuk bezi almaya girdik market calisani hepsi alindi corap mama o kadar az kalmis ki markette gezerken herkes bir seyler alip o tıra yuklemeye geldiler benim sehrimde bir gunde 33 tir sayisizda kamyon komyenet cikti... cok guzel hissettirdi
Ben toplumsal olaylara çok duyarlı değilimdir açıkçası ama bu felaket benim gibi soğukkanlı birini bile bitirdi bitirdi altüst oldum. Kendi milletimiz ve uluslararası yardımlaşmayı gördükçe insanlıktan hala umut var diyorum