SELAM VERMEYEN KOMŞU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?

Komşu'nun içeri girdiği an selam vermeyen, "asansör"de karşılaştığınızda selam vermeyen, Yeni taşıdığınız bir yere "nezaketen" dahi olsa Hoşgeldin ;) demeyen komşu ile nasıl davranmam, gerekir.
NOT: Ayrıca; her gördüğümüz " bayan" komşulara selam vermemiz gerekirmi? İkisine ayrı ayrı cevaplar yazarsanız çok sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet daha çok cevap bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Heyy daha çok cevap. :)
SELAM VERMEYEN KOMŞU HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
Cevapla