
Beyler, merhaha öncelikle konum sıradan manita vs. konuları gibi değil. Daha derin konular. Şehir dışında okuyan arkadaşım için mücadele ediyorum. Benim arkadaş sayım çok az. Bu yüzden arkadaşlarım çok değerlidir. Sözünü ettiğim arkadaşım Samsun'da yani şehir dışında okuyor. Biz dershane arkadaşıyız ve dershane döneminde çok yakın arkadaştık ama daha o zamanlar da oyun bağımlılığı vardı kendisinin. O zamanlar da değişik tipli insanlarla takılsa da bunun yanlış olduğunun farkındaydı bir de çok uykucu ve tembellik de var. Bu çocuk bana arada sınıfta en güzel bulduğum kızın kim olduğunu sorup merak ediyorum. Ben de bunun yanlış bir soru olduğunu belirtiyordum. Yani biz hiç sınıfta kızlarla konuşmayan biriydim. Şimdi üniversitede de öyleyim. Hatta sosyal medyada ben takip isteği atan kişi kadınsa bile engelleyen biriyim. Ve instagramı zaten uygulama olarak sildim telefonumdan. Çünkü saçma sapan reklamlar var. Neyse işte bu arkadaşımda instagram bağımlılığı da var. Hatta Whatsapp'a hiç bakmaz. Hem instagramdan mesajlaşmak istiyor. Acaba oradaki karıları mı dikizlemek istiyor? Yani böyle düşüncelerim var maalesef. Belki diyeceksiniz senin hiç bağımlılığın yok mu diye. Benim tek bağımlılığım müziktir başka da yok çok şükür. Bir de bu arkadaş en fazla 50 kg üflesen uçacak boyu da 1.70 ve vücut geliştirince kızların ona bakacağını zannediyor. Saçmasapan yerlere gidiyor. Artık arkadaşımı tanıyorum. Vücut geliştirmeye başlasaydı en geç 18-19 yaşında bir şey demezdim belki çünkü spor bir yaşam biçimidir ve erken yaşlarda başlamak gerekir ama bunun yaşı 22(aynı yaştayız) ve kız tavlamak için vücut geliştirme peşinde kendisi. Artık arkadaşımı tanıyamıyorum. Ve Samsun'da kızlarla gezip duruyor. Çok rahatsız edici. Kızların da erkeklerin bu hallerini gördükçe şımardıklarını ve erkeklerle dalga geçip aşağıladıklarını düşünüyorum. Mesela bizim bölümdeki şehir dışından gelen kızlar da çok şımarık tabiri caizse aşüfte gibiler. Üniversitedeki kadın öğrenciler alayı o kadar hafif kadınlar ki erkeklerin bunlara asılma amaçlı güzel söz, iltifat ettiklerini bildikleri halde şımarıyorlar ve hoşlarına gidiyor. Herkes kızlı erkekli takılıyor. Ben bu tarz arkadaşlıklara çok karşıyım. Bir de kadınlar makyaj yapıp topuklu ayakkabı giyince kendilerini güzel zannediyorlar. 1.60 bile olmayan boylarıyla, güçsüz, çirkin, obez bedenleriyle nasıl güzel olacaklarsa artık. Bir erkek olarak Türk erkeklerinin kadın yalakası olup onların popon kaldırmaları iğrenç bir şey. Ve 2000'li yıllarda doğan erkeklerin daha bilinçli olmaları gerektiğini düşünüyorum. O sözünü ettiğim arkadaşıma da değer vermesem bu kadar uğraşmazdım onun için. Sizce arkadaşımdan vazgeçmeli miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer