İstanbul'dayım yerde karlar birikmiş durumda bu havada hamburger siparişi versem ayıp olur mu?

İstanbul'dayım yerde karlar birikmiş durumda bu havada hamburger siparişi versem ayıp olur mu?
Cevapla