Bu sıcaklarda yemek yeyemeyen bir ben miyim ey İstanbullular?

yahu ben kendimi bildim bileli İstanbul'da bu denli sıcak günleri agustosta yaşardık birkaç hafta sadece. bu sene niye böyle oldu anlamadım. havadan dolayı tüm gün bir şey yemedim. yememek sorun değil de açlıktan başım çatlıyor.

Güncellemeler
+1 yıl
su içsem midem şişiyor nefes alamyorum gibi oluyor. hoş bir de grip olduk bu havada, o da ayrı sorun
Bu sıcaklarda yemek yeyemeyen bir ben miyim ey İstanbullular?
Cevapla