Biliyorum hepimizin kalbi ağzında aklı orada ama ben ekstra fobim var arkadaşlarım falan uyu bişey olmaz Allah’ın izniyle diyorlar ama uyuyamıyorum gözümden felaket uyku akıyor direniyorum vücuduma ağrılar girdi kasılmaktan.
Acaba Ankara için de tehlike var mıdır 😢😢
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ankara'da iki defa deprem oldu ama ben hissetmedim
şu an korkuyorum bende uyumayacağım
Kedimin kedi kutusunu mamasını falan hazırladım Allahim korusun
Sizin endişelenmenize gerek yok bence.
Bizler yarına çıkmayabiliriz her an.
İyi misin? Nerede yaşıyorsun?
İyiyim teşekkürler, Adana'dayım.
Çok sevindim iyi olmanıza 🙏🏼🙏🏼
Sizde korkmayın uyuyun kimse depremi bilemez
Deprem haritasına bakarsak Ankara en az riskli bölge👍
Ankara en güvenli bölgelerden biri diye biliyorum
İç Anadolu depremde en güvenli yer olarak biliyorum
Abdest alip uyu korkma
Benmde fobi
Bende aynıyım