Afad acil çağrı uygulaması neden çalışmıyor?

Depremden öncede böyleymiş numaramı giriyorum onaylamıyor resmen giriş yapılmıyor hata veriyor İstanbul'da yaşıyorum olası bir depremde ne yapacağız biz? iç işlerine bağlı bir uygulama bir de!

Afad acil çağrı uygulaması neden çalışmıyor?
Cevapla