Allah'a şükür yaşadığım şehir de düşük olduğundan pek etkilemedi ama yıkılan illere bakınca üzüldüm gerçekten yazık ya küçücük bebekler çocuklar masum olan insanlara yazık oldu 7.7 şiddeti nedir Kahramanmaraş da bu biraz da devletin suçu binalar eski çürüme oluşan çok bina var ah hayat pahalılığı olmasa eski binalar yıkılıp yerine sağlam malzeme den inşaat edilen binalara gelse daha doğru olur insanların alım gücü zorluğu için maalesef ki iyisine gücü yetmiyor vicdanın sızlasın devlet
99 depreminde Istanbuldaydik bizim bulundugumuz yerde hissedilse de harap olmadi ama cevre semtler ilcelerdeki halleri gorunce.. halen unutamam.. Psikolojik olarak ister istemez etkiliyor tabii, hic kolay degil.. Allahh yardim etsin, sonumuz hayir olsun