Bazen diyorum ki, Neden ! Neyin sınavı, neyi sınıyorsun?

Öncelikler çok üzgünüm, Türkiyemizin, Ulusumuzun başısağolsun 🙏🥲 Maddi manevi zor bir süreçten geçiyoruz. Düşünüyorum düşünüyorum cevap yok, Ateistlere bazen hak vermiyorum değil ! Neden Allah yardım etmiyor, neden Deprem diye bir afet düşünülmüş, Yazık değil mi insanlara, bizi neden ne için sınıyor neyin sınavı bu ! Çıldırıyorum yaa, Sen kullarını zor durumda, acı çektiğini göre göre neden yardım etmiyorsun 🥲 Küçük çocukların, bebeklerin, insanların suçu ne 😡 Kızıyorum üzülüyorum ve baze Ateistlere hak veriyorum, Allah'a inanıyoruz, inanıyorum ama niye bu acıları bizlere gösteriyor 🥲🥲

Yazık, cidden yazık ! Umarım Allah'ın gücünü, desteğini, kendisini bu zor günlerimizde de hissederiz !

Kimse beni Ateist, Dehist olarak sıfatlaştırmasın. Elhamdülillah Müslümanı ve Allah'a inancım var 🙏
Bazen diyorum ki, Neden ! Neyin sınavı, neyi sınıyorsun?
Cevapla