



bayıldıkları kötü çocuklar gibi olamadığım için bana iyi çocuk olduğum için kızanlaradır sitemim:
Temelli bunalima girdim saol şarkı için
25 senedir dinliyorum bunalıma girmedim bunaltanları anladım Müslüm Baba sayesinde bana söv ama Müslüm Babanın şarkısına laf etme...
Yoo bende dinlerim müslüm baba sanada sovmem
sağol varol o zaman
Eyvallah
Haksızlığa...
yok ya yinede sukur deyip gecistiriyoz :D
Ngzel 😊
Artık hiç bişey hissetmiyorum. 😊
En iyisini yapion
Cevap
20Cevap
Sitem falan etmiyorum, umurumda değil hiç bir şey 😂
Banada öğretsene
Yasliyim diye eziklemesen
Hersey insanlar icindir. Bunada şükür deyip geçiyoruz. Maddi manevi sıkıntılı günlerimiz olunca ederiz sitem ama çare gelmez. Sıkıntıları geçeriz mecburen
Benim elimde olmadan başıma gelen şeyi getirene ve gönderene. Sitem de değil nefret ederim ne yazıkki.
Ben genelde küfür ederim
Onuda biraktim
bilmediği halde biliyormuş gibi yapana, sonuç değişmese de aynı şeyi yaparak farklı sonuç bekleyene, umudunu yitirip vazgeçene
Aslında insanlar mutsuzken sitem edecek birçok sebep bulabilirler kendilerine. Mutluyken ise hic aldırış etmezler genelde
yaşama yaşanmışlığa yaşanacaklara sitemim
hayat o kadar ezber bir hale geldiki akşam üstü günbatımında bile kendini düşünemiyorsun hep isyan hep sitem
Sitem etmem sitem etmek gunahtir bana gore. sukur ayaktayiz bu yeter ama sadece ofke duyabilirim sitem etmem
Güvendigim dağlara kar yağdıran insanlara sitemim oldu. Ama o sitemde bana zarar verdi. Kendi kendimi yedim
Bazı seçimleri doğru yapardık daha iyi jaguar olabilirdi
Hak edene her türlü ederim küfrümü de sitemi mi de
Et tabi
Sevdiklerime ederim bazen
😐😐
Adaletsizliğe ve yalancı çıkarcı insanlara.
O yalancilar yok mu ah o yalancilar
Allah onların...
Cok sitemkâr bir yapim yok, yapiyosamda deger vermisimdir.
En çok sitemem yalan ve dolana
#hacıemre
Benimde durust olamayan yavşaklara
Değer verdiklerimin beni değersiz görmesine
Sen sitem etme oyle deilsin
Ben öyle hissediyorm ama ben yazmasam kmse yazmıyor
Dusunme boyle
Öyle ama babam değer vermemiş bana başkasımı versn öyle ölümü bekliyorm kimsem yok
Tibe de ya
Şu peyzajcıları alsınlar artık
ben sevdiğime sitem ederim
Şu sıralar herşeye ediyozz
En ok sevdigime sitem ederim ama belli etmem
adaletsizlige ama ben direk küfür ediyorum
Karnım aç olduğu için sitem ederim
Herşeye 🙄🙂
Hayata
Adaletsizliğe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar