Neden sizceeee?

Sanaldan biriyle konuşuyorduk 3 ay sevgi de vardı ama sonra bitti bi şekilde ve sonra bi süre geçti yazdım ameliyat oldum kilo aldım falan dedi. 110 kg bi de. Ben dedim ki hiç önemli değil yani bu yüzden seni sevmeyi bırakacak değilim. Bana seni seviyorum ama gitmem lazım sen daha iyilerine layıksın dedi. Sonra bi baktım sevgili yapmış bulunmuşlar. Kız da arkadaşı mı ne aw yani o kızı da sevmem hiç. Kız yaşıtı ama ben ondan baya küçüğüm. Sizce ne yani bu durum ya... konuşun benimle pls
Neden sizceeee?
Cevapla