Eşimin ailesi her gün onlara gitmemizi istiyor, ne yapmalıyım?

Karı koca çalışmıyorlar çalışmak isterler çalışabilirler ama malulen emekliler evde ikisi yalnız başlarına sıkılıyorlar Bu yüzden sürekli bizim gelmemizi bekliyorlar inanın evimde yemek pişirmiyorum kafama göre takılmıyorum Başka bir ülkede yaşıyoruz oranın dil kursuna gidiyorum dil kursundan direkt onlara geçiyorum ne bir çalışma ortamı mı oluyor Ne bir evimde kendi işlerimi görebiliyorum evime aldım sebzeler meyveler bozuluyor çünkü evde hiç yemek yemiyoruz Bu yüzden artık almıyorum sadece evde Yatıya geliyoruz bir kere üç dört gün üst üste gitmedik diye Kaos çıkardılar bağırır çağırır evden kovdular Siz Bizi istemiyorsunuz vesaire gibisinden Ben Kötü Gelin Oldum sonra hiçbir şey olmamış gibi ayaklarına gidip özür diledik Eşim Çünkü çok üzüyordu ben de büyüklük bende kalsın dedim küslük Olmasın dedim ama sürekli bekliyorlar Ben de bazen Evde sadece kafamı dinlemek istiyorum Ders çalışmam lazım dil öğrenmem lazım testlere giriyorum sürekli
Eşimin ailesi her gün onlara gitmemizi istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla