Sizce çocukların ailedeki her kavgaya şahit olması normal mi?

Son zamanlarda annem ve babam sık sık kavga etmeye başladı ve kendimi bildim bileli bütün kavgaları hep bize yansımıştır. Her zaman kim haklı kim haksız diye bana ve abime sorup dururlar ve açıkcası bu durum beni çok yoruyor. Bana yansıtmamalarını rica etsem bile bunu asla uygulamıyorlar, özelliklede annem. Babam yokken abim ve annem sürekli onun hakkında ve yapılan kavgalar hakkında konuşurlar, bu neredeyse her gün olur. Artık gerçekten bunaldım ve başka bi konu geçmemesi beni çok yoruyor çünkü hep bir negatiflik oluyor. Ne zaman bu durumun sağlıklı olmadığını, annem ve babamın anlaşamadığını ve bir çözüm bulmalarını gerektiğini söylesem benim çok abarttığımı, çok daha büyük dertlerin olduğunu, bu tarz kavgaların her evde olabileceğini ve normal bir şeymiş gibi algılamam bekleniyor benden. Artık o kadar bıktım ki bu durumdan bazen gerçekten ben mi abartıyorum diye düşünüyorum ama her seferinde bu durumun hiç bir şekilde sağlıklı olmadığını kendime yeniden hatırlatıyorum. Sizce benim bakış açımı değiştirmem gerekir mi? Sizce çocukların ailedeki her kavgaya şahit olması normal mi?
Sizce çocukların ailedeki her kavgaya şahit olması normal mi?
Cevapla