Bugün tanımadığım iki kadın maşallah çok güzelsin dedi. Nazar boncuğuyla gezicem artık dsfjsj

Bugün tanımadığım iki kadın maşallah çok güzelsin dedi. Nazar boncuğuyla gezicem artık dsfjsj

Hayır hemcinslerimden iltifat almıyorum. zaten istemem. genelde karşı cins yani kızlardan iltifat alıyorum. genelde tanımayan kişiler ya gözlerime ya da karakterime iltifat ediyor. giyim olarak genelde spor giyindiğim için yani çok dikkat çekmiyorum. bunun dışında saçlarıma da bazen iltifat edenler oluyor. genelde utangaç olduğum için teşekkür ederim diyorum sadece. ama çok sık iltifat almıyorum. sadece işte tatlı bulan kızlar oluyor onlar iltifat ediyor buda beni mutlu ediyor sadece ama bunun dışında sürekli iltifat alan birisi değilim genel olarak. zaten çok iltifat almayı da sevmiyorum sadece yakın kız kankalarım iltifat etse yeter benim için
@CoffeeAndCoffee , Kadınlar genellikle her ne kadar iyimser yaklaşsa da, çekememezlikten de derler bunu! Bir de şöyle bir durum var,, artık sen nasıl güzellikte ve albenisi yükseksen, dayanamayıp dillerine vurmuş... Normalde kolay kolay söylemez kadın milleti böyle şeyler ;)
Biri benden 10 yaş falan büyüktü, biri de annem yaşında bir kadındı 😃
Herhalde ikinci dediğinden kaynaklı 😌dksjs
Sen yine de Onlara fazla gözükme bu aralar... Ah şu güzel kadınalrın nedir çektigi :) Erkekler gözleriynen yiyolar , kadınlar gözleriynen nazarlıyo ;) İkisinden birini seç deseler napardın acaba :)
Ben alıyorum çevremde bir kaç erkek var bana çok havalısın diyorlar bizim dershanede hiç kafanda güzel bulduğun bir kız var mı diye sormuşlardı bir kere tabi ben öyle şeyleri pek sevmediğim için doğruyu söyledim oda tabiki hayırdı
Almıyorum. Ailem yüzünden 21 yaşında olmama rağmen erkek çocuğu gibi her gün bol pantolon bol tişört giymek zorunda kaldığım için, asla istediğim gibi süslenemediğim için paspal ve özgüvensiz bi halde geziyorum istemediğim şeyler giydiğim için makyaj yapasım da gelmiyor ölü gibi geziyorum etrafta. Ben de isterdim her genç kız gibi cıvıl cıvıl etekler, şortlar, bluzlar, elbiseler giymeyi ancak bunlar benim için hayalden öteye geçmiyor, dizimin altında elbise giysem laf ediyorlar. İsteidğim gibi giyinsem, güzel olsam belki ben de alırdım böyle iltifatlar.
Onlara inat giyin bence. Bu yaşında yapmazsan ne zaman yapacaksın.
maalesef öğrenciyim bu devirde kıyafetler çok pahalı alacak param yok eğer alırsam annem parçalar giyersem evden çıkarmazlar. sevgilim olamaz, erkeklerle arkadaşlık edemem, akşam vakti yürüyüşe çıkamam, ben de böyle bir hayat yaşamaya mecburum işte. Ha bunları anlatınca aklında klasik baskıcı doğulu gariban aile canlanıyor dimi? hiç öyle değil ailem oldukça zengin, İstanbulun göbeğinde yaşıyorum. insanlar ne kadar iyi bir ailen var her istediğini yapıyorsundur sen ne kadar şanslısın diyorlar ama bilmiyolar bunları. ben maddi manevi özgürlüğümü kazanana kadar bu esir hayatını yaşamaya mecburum
Cevap
19Cevap
Alıyorum çoğu kez hemde, düzenli olarak her hafta duyuyorum hoş yani beğenilmek enerjimi artırıyor
Hayır almıyorum dış görünüşümle ilgili iltifat. Genelde başarı, zeka vs gibi şeylerden iltifat alıyorum sadece
Yakışıklı diyenler oluyo genelde benden büyükler der. Ama genelde teyzelerden alırım iltifatları.
Hemcinslerim daha çok övüyor beni. Evli olduğum için erkekler cesaret edemiyor olabilir.
Çok nadir de olsa alıyorum ama bu sitede kızlar güzel iltifatlar bulunuyor sagolsunlar :)
Aldığım oluyor. Mutlaka bi hollywood yıldızına benzetenler oluyor.
Hayır kadınların iltifat ettiği biri değilim. Bilakis beni sevmez kadınlar. Ben de kadınları sevmem.
Tüm çevrem çok yakışıklısın sendeki tip sende olsa şöyle yapardım böyle yapardım diyor😅
Ben daha bir faydasını göremedim ama anlamış değilim 🤣
Arkadaşımla yolda yürürken 2 kadın da bizi özellikle durdurup iltifat etmişti. Bekar mıyız merak etmişler rezerve edecekti kadın ayak üstü bizi😄😄
Hollanda’da yaşadığım için kara kaş kara göz onlar için bi ayrılcalık oluyor genelde Hollandalı kadınlardan iltifat alırım 😅
hem cinslerim agzıma ettiler buggun anlamadım ki
Allah Allah noldu ki
onemsiz sitede tartışıldı aslında onemli ya ama işte neyse bir kaç kadının kocası evliliğini eşi seks istemiyor diye bitirmiş ben de neden boyle yapılıyor başka yollar da var vucudun orgazm noktalrı var bitirmek saçma yıllarca pesinden kosuyosunuz felan diyince bana sallamışlar sen burada yaranıyon kızlara filan :D :D baya kaç saattir halen yazıyorlar arkamdan :D
Genç kardeşim dedi abi sen çok yakışıklısın
Kadinkara bizden cok kadinlar bakiyor
Ne göbek var arkadaş diyenler oluyor
Aldığım oluyor evet
Evet şaşılacak kadar çok
Aldığım oluyor
Çokça, fakat ne önemi var yine yalnızız.
Evet, alıyorum
40 yılda bir.😃
Karşı cinsten ise hiç sjsj
Alıyorum mu desem bilemedim 😅
Her zaman
Çokça
alıyorum :)
Evet, alıyorum. 🌺
Evet evet kdjdkd
Alıyorum
evet alıyorum ama almamayı tercih ederim :D
evet
Yoo.
Evet alıyorum. ☺️
Alırım da ederim de
evet
Yani alıyorum
Hayır almıyorum
Devamlı
Alıyorum zaman zaman
Evet aliyorum
Evet alıyorum
Alıyorum
Bazen
Aldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?