Cinsiyet öğrenme partisi için güvercini boyamışlar! Bu tip partiler sizce de abartılmadı mı?

Dün bebek kınası yapıldığını duymuştum, bugünde güvercini pembeye boyamışlar. Niye? Cinsiyet öğrenme partisi için. Cidden yazık ya!

#MustiEmre

Cinsiyet öğrenme partisi için güvercini boyamışlar! Bu tip partiler sizce de abartılmadı mı?
Güncellemeler
+1 yıl
🕊️Süpper Soruu Teşekkürler @KürkMantoluHayri
Cinsiyet öğrenme partisi için güvercini boyamışlar! Bu tip partiler sizce de abartılmadı mı?
Cevapla