Mesela bir paparazi ölüyor kazada, Miley Cyrus "sana annen yolda tehlikeli oyunlar oynamaman gerektiğini söylemedi mi?" diyor. Bu zulüm diye düşünüyorum bir can gidiyor ve zengin ünlü bir kadının yaptığı laf sokmak oluyor bunu anlamıyorum. Çok büyük zulüm gerçekten ya.
Teşekkür ederim. Miley çok yanlış bir mentalitede. Bunu söylemeye hakkı yok diye düşünüyorum gerçekten... Resmen zalimce davranıyor kendisi rahat içinde iken ölen kişi azot döngüsüne karıştı bu adil değil...
Chris Guerra ölen gencin ismi. Chris Guerra, Justin Bieber veya Chris Guerra Miley Cyrus yazarak İngilizce haberleri bulabilirsiniz. Çünkü Türkçe haber yok bu konuda.
Bu arada bununla ilgili bir İtalyan gazetesinin yazdıklarını buldum. Özellikle Miley Cyrus kısmına değinmesi güzel. Hele ki genç bir gazetecinin ölümü karşısında onun ölümü hakkında konuşmayıp bencilce söylem ve azarlamalarını çok iyi anlatmış. Fanpage'de "Miley Cyrus e Justin Bieber imparino che la morte è una livella" diye bir makale. Zavallı Chris, hiçbir suçu yokken canını kaybetti. Üzerine bu zengin egoistten azar yedi! Çok zalimsin be dünya...
Bak halen saçma yorumlar yapan cinsiyetçi kadınlar var. Yok erkekler neler yapıyormuş da... Konu bu mu ya? Ünlü, zengin erkekler nerede bir kadının ölümünü gözardı etmiş? Saçma sapan yorumlar yapıyorlar yahu. Konu cinsiyetçilikse ölen kadınları erkekler anıyor ölen erkekleri hangi kadın anıyor şu an? Kim cinsiyetçi olur? Ya da bu meselede ölen kadın olsa Miley ne yazacaktı? Türkiye'de absürt bir feminizm anlayışı var elma ile armutu karıştıran.
Ayrıca ben cinsiyetçi bir insan olsam kadın haklarına önem vermezdim. Veriyorum. Ama dur burada şımarık, zengin bir kadın ve yoksul bir genç erkek var kim eziliyor? Sırf cinsiyeti kadın diye Miley mi eziliyor? Ne saçmalık bu...
Üzerine bir de cinsiyetçilik yapılması zoruma gidiyor. Miley Cyrus kendi emeği ile bir yere gelen biri değil. Sanki bilim insanı mı da ben onu eleştirmeyeyim çok abartıyorlar. Onu kadın olduğu için eleştirmiyorum onu şımarık olduğu için eleştiriyorum. O genç öleli seneler oldu ve öldüğünde sadece çocukla alay etti. Kendisi bir sürü olay yaşadı, evlendi boşandı vs. O çocuk evlenemedi bile. Diyorum ys haksızlık.
Teşekkürler Sweet. Peki ama insanların ölmeyi hak ettiğini nasıl belirleyeceğiz sence de çok vicdansızca değil mi bu? İdam getirirsin o ayrı, ama şahıslar bunu belirlememeli değil mi? Mesela bir paparazi ölüyor kazada, Miley Cyrus "sana annen yolda tehlikeli oyunlar oynamaman gerektiğini söylemedi mi?" diyor. Bu zulüm diye düşünüyorum bir can gidiyor ve zengin ünlü bir kadının yaptığı laf sokmak oluyor bunu anlamıyorum.
Evet tecavüzcü ve katiller ölmeli tabiki ama hak etmeyen düzgün insanlar öldüğünde de bazı kadınlar ileri geri konuşuyor (Miley Cyrus) gibi. O kadınlar rahat, ilgi ve zenginlik içinde hayatlarına olduğu gibi devam ederken bizim ölmemiz çok büyük haksızlık diye düşünüyorum. Tecavüzcü ve katiller tabiki ölsün ama biz sadece ilgi ve mutluluk isteyen insanlarız. Ama bizde öldüğümüzde bazı kadınların yaptıkları çok yanlış, bizim hikayemiz haksızca sonlandırılıyor ve kadınların umrunda olmuyor bu durum.
Sweet ben kötü bir insan öldüğünde demiyorum iyi bir insan için diyorum fark etti isen. Öncelikle Allah rahmet eylesin, sana sabır dilerim. Ama yanlış bir tutum içindesin. Suç bizim değil Miley Cyrus gibi kadınların. Kendisi ilgi ve şöhret ile yaşarken suçsuz bir insanın çoktan azot döngüsüne karışmış olması ve Miley'in ona olumsuz laflar söylemesi kabul edilebilir değil. Ölen bir insan için önce empati yapmalıyız.
Bilmem artık insanlara acımıyorum son zamanlarda biri öldüğünde üzülmüyorum sanırım bu durumlara hissizleştim. Ama bi kadını vahşice katleden biri duysam üzülüyorum o kadın gibi olmaktan
Tamam da benimde bahsettiğim olaylarda erkek vahşice katlediliyor. Bu durumda cinsiyetin bir önemi yok. İnsanlara acımıyorum biri öldüğünde üzülmüyorum demen bence büyük yanlış. Bilmiyorum belki de regl dönemindesin o yüzden böyle yaklaştın. Merhametine güvenmek istedim sadece.
Sevgili Sweet ben cinsiyetçilik yapmadım sadece üzülüyorum ve kadınların merhametine güvenmek istiyorum olay bundan ibaret. Yoksa ölen kadınlar için hepimiz üzülüyoruz ve zaten kadın cinayeti diye geçiyor. Ama erkek cinayetleri ya da kazalarda ölen erkekler umursanmıyor. Ayrıca ünlü zengin bir kadının bu kazada ölen gençle ilgili alay edici bir üslup ile yazması zoruma gitti. Kendisi şatafat içinde yaşıyorken o gencin azot döngüsüne karışması üzücü. Cinsiyetle alakası yok bu durumda kadın da olsa üzülürdüm. Beni anla Sweet kadınların merhametine güvenmeyi çok istiyorum
Burada cinsiyetçilik yapan siz kadınlarsınız kusura bakmayın. Kaçtır aynı yorumları yapıyorsunuz. Ben cinsiyete değil YAŞAM hakkına bakıyorum bunu halen anlamıyorsunuz. Cinsiyetçiliğiniz batsın. Bir daha cinsiyetçilikten filan da şikayetçi olmayın zira asıl cinsiyetçilik yapan sizsiniz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ne kadın ne erkek kimse için ölünmez
Yazık değil mi peki erkekler ölüyor bu yüzden...
Yazık tabi ki kimse ölmesin
Teşekkür ederim merhametin için. 🙏🙏
Ölmesini isteyenler bile var.
Kimse için ölünmez
Mesela bir paparazi ölüyor kazada, Miley Cyrus "sana annen yolda tehlikeli oyunlar oynamaman gerektiğini söylemedi mi?" diyor. Bu zulüm diye düşünüyorum bir can gidiyor ve zengin ünlü bir kadının yaptığı laf sokmak oluyor bunu anlamıyorum.
Çok büyük zulüm gerçekten ya.
O kadina cok kulak asma neyin kafasini yasiyor ben de bilmiyorum. Bildigim bir sey varsa iyi insanlar hatrina dünya dönüyor
Teşekkür ederim. Miley çok yanlış bir mentalitede. Bunu söylemeye hakkı yok diye düşünüyorum gerçekten... Resmen zalimce davranıyor kendisi rahat içinde iken ölen kişi azot döngüsüne karıştı bu adil değil...
Kesinlikle
Teşekkür ederim iyi ki varsın
Rica ederim 😅
Gerçekten çok zalim değil mi o kadın? Gerçekten anlamadım hayat çok acımasız. Şatafat içinde yaşıyor bu haksızlık.
Öyle ya da değil, bunu konusmamiz bir seyi değiştirmiyor.
Bu arada araştırdım, söz ettigin olayla ilgili bir habaer bulamadim. Bunu uydurmuş oma olasılığın?
Evet ama belli bir farkındalık yaratabilmek gerekiyor. İnsan canına değer vermek gerekiyor. Sen veriyorsun. O yüzden minnettar oldum sana.
Chris Guerra ölen gencin ismi. Chris Guerra, Justin Bieber veya Chris Guerra Miley Cyrus yazarak İngilizce haberleri bulabilirsiniz. Çünkü Türkçe haber yok bu konuda.
Siz nerden biliyorsunuz bu haberi?
Justin Bieber'in biyografisini okurken görmüştüm.
Bana hak vermeniz çok güzel. Teşekkürler🙏😊😊
Bu arada bununla ilgili bir İtalyan gazetesinin yazdıklarını buldum. Özellikle Miley Cyrus kısmına değinmesi güzel.
Hele ki genç bir gazetecinin ölümü karşısında onun ölümü hakkında konuşmayıp bencilce söylem ve azarlamalarını çok iyi anlatmış.
Fanpage'de "Miley Cyrus e Justin Bieber imparino che la morte è una livella" diye bir makale.
Zavallı Chris, hiçbir suçu yokken canını kaybetti. Üzerine bu zengin egoistten azar yedi!
Çok zalimsin be dünya...
Peki
Bak halen saçma yorumlar yapan cinsiyetçi kadınlar var. Yok erkekler neler yapıyormuş da... Konu bu mu ya? Ünlü, zengin erkekler nerede bir kadının ölümünü gözardı etmiş? Saçma sapan yorumlar yapıyorlar yahu. Konu cinsiyetçilikse ölen kadınları erkekler anıyor ölen erkekleri hangi kadın anıyor şu an? Kim cinsiyetçi olur? Ya da bu meselede ölen kadın olsa Miley ne yazacaktı? Türkiye'de absürt bir feminizm anlayışı var elma ile armutu karıştıran.
Ayrıca ben cinsiyetçi bir insan olsam kadın haklarına önem vermezdim. Veriyorum. Ama dur burada şımarık, zengin bir kadın ve yoksul bir genç erkek var kim eziliyor? Sırf cinsiyeti kadın diye Miley mi eziliyor? Ne saçmalık bu...
Anladım
Buna bir çözüm şart. Anlaman güzel ama çözüm de gerek.
Basim agriyo cozumle uğraşamam şu an 😅
Geçmiş olsun. Şimdi nasılsın?
Üzerine bir de cinsiyetçilik yapılması zoruma gidiyor. Miley Cyrus kendi emeği ile bir yere gelen biri değil. Sanki bilim insanı mı da ben onu eleştirmeyeyim çok abartıyorlar. Onu kadın olduğu için eleştirmiyorum onu şımarık olduğu için eleştiriyorum. O genç öleli seneler oldu ve öldüğünde sadece çocukla alay etti. Kendisi bir sürü olay yaşadı, evlendi boşandı vs. O çocuk evlenemedi bile. Diyorum ys haksızlık.
Çözümle uğraşsan beni mutlu edersin...
Kafami şişirdin
Senden umutluyum
Ben senden umutlu değilim
Neden?
Takintili birine benziyosun
Üzgün biriyim :(
Hayır benim hayatım değerli
Yazık değil mi peki erkekler ölüyor bu yüzden...
Ölsün banane benim için mi öldü
Ama sonuçta hemcinsin için ölüyor.
Bir insanın ölmesini istemezsin diye umuyorum değil mi? Çok acı verici...
Sweet kimsenin ölmesini istemezsin değil mi?
Ölmesi istemem ama insanlar ölmeyi hak eder bazıları için doğru olan bu
Teşekkürler Sweet. Peki ama insanların ölmeyi hak ettiğini nasıl belirleyeceğiz sence de çok vicdansızca değil mi bu? İdam getirirsin o ayrı, ama şahıslar bunu belirlememeli değil mi? Mesela bir paparazi ölüyor kazada, Miley Cyrus "sana annen yolda tehlikeli oyunlar oynamaman gerektiğini söylemedi mi?" diyor. Bu zulüm diye düşünüyorum bir can gidiyor ve zengin ünlü bir kadının yaptığı laf sokmak oluyor bunu anlamıyorum.
Mesela tecavüzcü ve katiller ölmeli. ya da beli bi zeka seviyesinin altındaki insanlar ölsün çünkü insanlar fazlalık dünyada fazlalık insanlar çok
Evet tecavüzcü ve katiller ölmeli tabiki ama hak etmeyen düzgün insanlar öldüğünde de bazı kadınlar ileri geri konuşuyor (Miley Cyrus) gibi. O kadınlar rahat, ilgi ve zenginlik içinde hayatlarına olduğu gibi devam ederken bizim ölmemiz çok büyük haksızlık diye düşünüyorum. Tecavüzcü ve katiller tabiki ölsün ama biz sadece ilgi ve mutluluk isteyen insanlarız. Ama bizde öldüğümüzde bazı kadınların yaptıkları çok yanlış, bizim hikayemiz haksızca sonlandırılıyor ve kadınların umrunda olmuyor bu durum.
Sweet ben kötü bir insan öldüğünde demiyorum iyi bir insan için diyorum fark etti isen. Öncelikle Allah rahmet eylesin, sana sabır dilerim. Ama yanlış bir tutum içindesin. Suç bizim değil Miley Cyrus gibi kadınların. Kendisi ilgi ve şöhret ile yaşarken suçsuz bir insanın çoktan azot döngüsüne karışmış olması ve Miley'in ona olumsuz laflar söylemesi kabul edilebilir değil. Ölen bir insan için önce empati yapmalıyız.
Basit bir insan olarak bakma lütfen.
Kadınların merhametine güvenebilmek istiyorum artık.
Bilmem artık insanlara acımıyorum son zamanlarda biri öldüğünde üzülmüyorum sanırım bu durumlara hissizleştim. Ama bi kadını vahşice katleden biri duysam üzülüyorum o kadın gibi olmaktan
Tamam da benimde bahsettiğim olaylarda erkek vahşice katlediliyor. Bu durumda cinsiyetin bir önemi yok. İnsanlara acımıyorum biri öldüğünde üzülmüyorum demen bence büyük yanlış. Bilmiyorum belki de regl dönemindesin o yüzden böyle yaklaştın. Merhametine güvenmek istedim sadece.
Anlıyorum ama son zamanlarda hissizleştim o yüzden böyle düşüyorum şu an
Senin merhametli duyarlı olman hoş en azından hissizleşmemişin
Teşekkür ederim Miley Cyrus'un yaptığı da beni yaraladı açıkçası. İnsan canına karşı daha hassas olmanızı istiyorum :/
Sevgili Sweet ben cinsiyetçilik yapmadım sadece üzülüyorum ve kadınların merhametine güvenmek istiyorum olay bundan ibaret. Yoksa ölen kadınlar için hepimiz üzülüyoruz ve zaten kadın cinayeti diye geçiyor. Ama erkek cinayetleri ya da kazalarda ölen erkekler umursanmıyor. Ayrıca ünlü zengin bir kadının bu kazada ölen gençle ilgili alay edici bir üslup ile yazması zoruma gitti. Kendisi şatafat içinde yaşıyorken o gencin azot döngüsüne karışması üzücü. Cinsiyetle alakası yok bu durumda kadın da olsa üzülürdüm. Beni anla Sweet kadınların merhametine güvenmeyi çok istiyorum
Ya inammıyorum lanet olsun nasıl böyle bir erkek öldü diye içlermek vs basitleştiriyorsun ölümü. Yazıklar olsun sana.
Burada cinsiyetçilik yapan siz kadınlarsınız kusura bakmayın. Kaçtır aynı yorumları yapıyorsunuz. Ben cinsiyete değil YAŞAM hakkına bakıyorum bunu halen anlamıyorsunuz. Cinsiyetçiliğiniz batsın. Bir daha cinsiyetçilikten filan da şikayetçi olmayın zira asıl cinsiyetçilik yapan sizsiniz.
kadın dediğin sadece skilir
Hay senin ben kafa yapına
ölmeli diyen kafa mantıklı mı?
Tm knk sen öl Peki tm
@Sweetdreams1950 Kimse ölmesin neden ölsün Sweet vicdanına güvenmek istiyorum
Hayır
#domhatun
Yazık değil mi peki erkekler ölüyor bu yüzden...
No anam no
Hayir