
Hiç tanımadığın birine içini döksen,
beraber toplayabilir misiniz?

Düşmanının duymasını istemediğin şeyi dostuna anlatma. tavsiyesi verir bir Alman sözüdür. Herkes seni sen bilsin işte o zaman rahat olursun. Ayın yanında ayı kurdun yanında kurt olur isen tek kaldığında kim olacaksın. İşte o yüzden daima sen, sen olduğunu herkes bilsin ve bildirsin.
Derdimi açınca yanlış anlasiliyorum kimseye güven kalmamış :(
Tabikide tanıdığına anlattığın zaman gün gelir bigün mutlaka yüzüne vurur ya da mutlaka bişey olur yabancıyla konuşup anlatmak destek almak daha başka bişey
dökülür sosyal medya bu konuda vir nr. ama birlikte toplanmaz anlatikdan sonra kaybollunur
Cevap
25Cevap
İstemem birine anlatıyor isem o seçtiğim kişidir. Kaçtığım kişi değil.
Toplanmıyor bir süre sonra hee hayırlısı ya geçer bunlar. Gibi cevaplar vermeye başladığında susuyorsun zaten.
çok isterim ama bir daha hiç görüşmememiz ve birbirimizin kim olduğunu bilmememiz lazım
Tanımak veya tanımamak önemli değil. Ben içimi dökme özürlüyüm.
Hayir istemem.. sadece en yakinima anlatitim... cogu zaman icime atarim..
Çook döktüm
Ama fayda etmedi boşver geçer demelerinden başka
Dökmem kolay kolay. Aşırı yalnızlık hissetmem lazım, ayık olmamam lazım 😁
istemem. benim hakkımda kullanmayacağını nereden bileyim
Içini dökersinde toplamasi zor olur sanirim
Toplayamayiz. Bu yuzden kimseye icimi dökme..
herkese her şey anlatılmaz yanlış bu
Olur psikologlar bunun için değil midir
İstemem.
hayır..
ben dertlerini anlatamayan biriyim..
Toplamak isterse toplayabiliriz yeter ki istesin.
en dogrusu bu zaten seni tarafsızca yorumlar
Mümkünse konuşmayan biri olsun
Genelde öyle yapıyorum
İstememm
Bence cok iyi olur..
Yaptım bunu
İsterim. 😢
İstemem.
istemem
İstemem.
İsterdim
İstemem.
Olabilir
Hayır
Belki
Hayır.
İstemem
Hayır kanks
evet
Hayır
bazen iyi oluyor
Hayirr
psikologa gideiim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar