Fakir olmak nasıl hissettiriyor?

Açıkçası fakirlik romantizmi yapan biri görünce bıçaklayasım geliyor. Ama fakir bir dönemi atlatmak insanı daha mutlu ediyor diye düşünüyorum, şu sıra biraz paraya sıkışığım ama ciddi fakir olduğum günleri düşünüp "daha kötüsü de olmuştu" diyerek rahatça salabiliyorum. Otobüs kartıma para atamadığım için hastane randevumu iptal ettim ama koy gte açlıktan uyuyamadığım zamanlar da olmuştu. Kafam çok rahat, bi de evde bozukluk buldum bissürü şimdi sigara almaya gidebileceğim için mutluyum bb

Fakir olmak nasıl hissettiriyor?
Cevapla