Ben tek çocuğum, annemle bugüne kadar hiç anlaşamadık zaten beni çokta sevmiyor, hiç bir zaman bir çocuk istemediğine de her fırsatta söylüyor ve zaaflarımın olduğu konuları bulup beni nasıl yaralıyacağını da çok iyi biliyor. Babam ise sevgi göstermeyi sadece maddi destek vermek zannediyor, bugüne kadar ailemle hiç bir derdimi paylaşamadım. Fakat Yks sınavına hazırlanırken dershanede bir edebiyat öğretmenim vardı. Sadece sınav için değil her türlü konuda yanımda oldu, yeri geldiğinde kızdı yeri geldiğinde üzüldügüm bir şey olduğu zaman ya da bir derdim olduğu zaman kendisiyle paylaşabiliyordum, beni dinledi duygularıma değer verdi farkında olmadan edebiyat öğretmenime zamanla çok baglandım hatta ben kendi şehrimde üniversite kazandım fakat edebiyat hocam çok uzak bir yere atandı ve ben arkasından çok ağladım. Düğününe ve nişanına bile gittim, aradan yaklaşık 3 yıl geçti hala kendisine her fırsatta mesaj atarım, halini hatrını sorarım. İki gün önce benim eski okulumu ziyarete gelmiş, fotoğraf paylaşmış, fotoğrafı gördüğüm an koşa koşa okula gittim ama yetişemedim, kendisini göremedim ve ben kendisini göremedim diye iki gündür ağlıyorum, bu son 3 yıldır ara ara kendisini çok özlediğim zamanlar oluyor sizce bu durum normal bir durum mu? bu durumu da çevremden kimseyle paylaşamadım burada içimdeki duyguları yazmak istedim yorumlarınızı bekliyorum.
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Öğretmenin görevi bu bunu kötüye kullanma bence bu düşüncelerinden vazgeç
Yanlıs anladın sanırım ima ettiğin manada bir şey hissetmiyorum ögretmen olarak çokta saygı duyuyorum duygusal olarak çok baglandım sadece çevremde beni tek dinleyen bir şeyler paylasabildigim tek kişi konumundaydı gidince boşluğa düstüm yalnız kalmıs gibi bilmiyorum anlatabildimii
Bu yaşlarda çok normal diye düşünüyorum ama dediğim gibi öğretmeni tebrik etmek lazım görevini yapıyor bu en iyisi. Şu anda yok galiba ondan sorun yaşıyorsun anladığım kadarıyla.
Evet görevini güzel yerine getiren bir öğretmenim var ve evet şu an yok yaklaşık 3 yıldır yok bu da beni yıpratan bir durum haline geldi ama dediğim gibi ima ettiğin manada bir şey hissetmiyorum zaten öyle bir şey olsa düğününe, nişanına hatta kınaya hayırlı olsuna gidip dügün ve nisana ayrı ayrı hediye götürmezdim. Sadece çevremde onun kadar duygu ve düsüncelerimi önemseyen biri olmayınca fazla değer verdim bir de suanki üniversite hayatımı bir bakıma ona borçlu sayılırım cünkü ben lise son sınıfa kadar derslerle pek aram yoktu babam beni dershaneye kaydetmeyi bile düşünmüyordu sonra edebiyat hocam benim için konuştu ve babam ikna oldu zaten ondansonra da ingilizce kursu Almanca kursu vs hepsi pes peşe geldi
Hayatını ona borçlusun gibi görünüyor senin adına sevindim gerçekten arada sosyal medyası varsa sohbet etmek falan iyi gelebilir sana tavsiyeler verebilir diye düşünüyorum. Bunun dışında arkadaşlılar edinebilirsin ama bu arkadaşlık işte şunun gibi olmasın menfaat falan bekleme kimseden yani bunun dışında vakit öldürmek için aktivite yapabilirsin. Yani kendine biraz vakit ayır. Zamanla bazı şeyler de yerine oturacaktır.
Yani biraz öyle hatta bir keresinde ailevi sorunlardan dolayı intihara kalkışmıştım bu durum bir şekilde kendisinin kulağına gitti ve beni yanlışımdan döndürdü. İlk duyduğu zaman sinirlenmişti bu duruma baya hatta daha çok yaptıklarımı, nereye gittiğimi, derslerimi falan takip etmeye baslamıştı o zamanlar. Evet telefon numarası falan var ama evli olduğu için asırı da mesaj atmıyorum ama öğretmenler günü doğum günü ve kandil gibi özel günlerde atıyorum aktiviteye gelince şu an yeterince yoğun bir tempo içindeyim zaten yeni bir aktiviteye vakit yetermi şu an bilmiyorum
Bende lise de öğretmenime oyleydim
İlgin mi vardı ona yoksa benim gibi sadece değer gördüğünü hisettigin için psikolojik olarakmı bağlandın? Ben yaklasık 3 yıl oldu hala arkasından üzülüyorum bana değer veren biri gittiğini için yalnız hissettim kendimi nasıl kurtuldun bu durumdan
Şu an kac yasindasin
21
Yasadiklarin alenen travma..
Kiz cocugunun kucukten beridir annesiyle boyle kotu diyalogunun olmasi cok cok aci.
Baba desen cogu zaten yazdigin gibi.
Bu travmada guzdl bir insan evladi ogretmenin olmus, seni dinlemis ne guzel..
şu an artik cocuk degilsin, belki de hayata adim atacagin bu zamanlarda dogru kararlar verip kendine uygun partner dusunmelisin.
Peki iş, okul hayatin nasil gidiyor memnun musun egitim bolumden?
Maalesef asırı kötü bir diyoloğumiz var annemle. Annem ile babam zamanımda aile zoruyla evlilik yapmıslar zaten istenmeyen ve mutsuz bir evlilik babamın zaman zaman boşanmak istediği zamanlar bile oluyor. Ben aile apartmanında yasıyorum 4 tane yaşıt kuzenimle bir arada yaşıyoruz fakat annem zamanında hiç birine ılımlı davranmadığı için ben dıslandım hep eğitim fena değil ayrıca ingilizce kursuna gittim eğitim için başta ingilizcemi geliştirdim şu an Almanca eğitimi alıyorum ve bir yönetmenden senaristlik eğitimi alıyorum grupça bir proje üretmeye calısıyoruz evet okul ve kurslar bir arada çok yorucu ve çok yoğun bir tempo ama bu yoğunlukta bazı şeyleri düsünmeye vaktim olmuyor partner olayına gelince bir erkek arkadaşım vardı 1.5 yıl arkadaş kaldık arkadaşlık döneminde çok kibar biriydi çokta saygiliydi fakat sevgili oluncaa bana bazı konularda saygı duymamaya başladı ve sonu ayrılık aradan 5 ay geçti pişman oldum diye geri döndü şu an arkadaşız ve buna rağmen hala pişman oldugunu söyledigi konuda bile aynı davranıyor bir sonu var mı yokmu bilmiyorum bile kafam çok karısık
Ayni hatalari tekrarlayan insanda sorun var demektir. Uzak durmalisin.
Bu arkadas da olsa anne baba da, bak yillardir ailendeli sorunlara tekrsr tekrar, duzelmiyorsa bitecek. Ama tabi evlat olarzk bisey yapamiylrsun.
Fakat en azindan bahsrttigin arkadasina mesafe koymalisin..
Bu kadsr zorluga ragmen egitim, dil ve kisisel gelisimine bu kadar zaman, imkan ayirip basarmak gurur verici olmali.
Bu kadad zorluga ragmen bu cabalarin, guzel bir insansin belli.
Bu gibi kendine uygun arkadaslar edinmeyi de ihmal etme. Sohbrti keyfli birisin hakeza.
Sana ulasabilir miyim. Profil ismin nedir acaba veya soruyu begenirsem, bana yazabilirsin..
Güzel yorumların için teşekkür ederim evet haklısın sanırım bahsettiğim çocukla arama bir mesafe koymam lazım artık galiba evet profil ismimi verebilirim bir de hazır bu kadar içimi dökmüşkende anne tarafımdaki kuzenlerime değinmeden edemicem onlarla da ilişki berbat benim normalde 3 dayım var ama biri ben 1.5 yasındayken vefat etmiş iki çocugu var fakat kendisinin ve karısının rahmetli dedemle sorunları varmıs zamanında iki tane çocuğu var ve ben iki kuzenimi hiç tanıma bile tanımıyorum dedem Allah rahmet eylesin iki torununa hasret gitti diğer dayımında iki çocugu var ama yengem sağ olsun küçüklükten beri siz üveysiniz diye yetiştirdiği için onlarla da baya bir soğukluk var biz üveyiz kafasında takılıyorlar ki zaten bayramdan bayrama düğünden dügüne falan görüyorum yani anlayacagın aile ilişkisi yok denecek kadar kötü içimi döktüm çok rahatladım 😊
Ne denebilirki maalesef, akrabalar yine eh.
Ama anne babanin bu tutumu cok aci, kendini bildiginden beri boyle davranmalari cok aci..
Profil ismini yazarsan sana ulasabilirim.
Takip ettim sen de edersen, sana yazabilirim.
Ergenlik döneminde olur böyle şeyler
Ya bi git ne ergenliği yaşamadan anlamzsın
Avukat hanım gelmiş
@fatmaa012 hay ağzına sağlık ne güzel dedin yaşamadan anlayamazsın diye
Ergenliği bir sen mi yaşadın
normal bir durum
arzun var mı ona
Hayır herhangibir Arzum yok bir şey hissetmiyorum zaten öyle bir şey olsa düğününe, nişanına hatta kınaya hayırlı olsuna gidip dügün ve nisana ayrı ayrı hediye götürmezdim. Sadece çevremde onun kadar duygu ve düsüncelerimi önemseyen biri olmayınca fazla değer verdim bir de suanki üniversite hayatımı bir bakıma ona borçlu sayılırım cünkü ben lise son sınıfa kadar derslerle pek aram yoktu babam beni dershaneye kaydetmeyi bile düşünmüyordu sonra edebiyat hocam benim için konuştu ve babam ikna oldu zaten ondansonra da ingilizce kursu Almanca kursu vs hepsi pes peşe geldi ayrıca Yks döneminde bunlar haricinde bir kere intihara kalkışmıstım bu bir şekilde kulagına gittibeni durdurdu başta çok sinirlendi hatta bir süre nereye gittiğimi, ne yaptığımı, derslerimi falan daha çok takip etti ama genede anlamaya calıştı