Ailenden görmediğin değeri öğretmeninden görünce öğretmene aşırı bağlanmak normal bir durum mu?

Ben tek çocuğum, annemle bugüne kadar hiç anlaşamadık zaten beni çokta sevmiyor, hiç bir zaman bir çocuk istemediğine de her fırsatta söylüyor ve zaaflarımın olduğu konuları bulup beni nasıl yaralıyacağını da çok iyi biliyor. Babam ise sevgi göstermeyi sadece maddi destek vermek zannediyor, bugüne kadar ailemle hiç bir derdimi paylaşamadım. Fakat Yks sınavına hazırlanırken dershanede bir edebiyat öğretmenim vardı. Sadece sınav için değil her türlü konuda yanımda oldu, yeri geldiğinde kızdı yeri geldiğinde üzüldügüm bir şey olduğu zaman ya da bir derdim olduğu zaman kendisiyle paylaşabiliyordum, beni dinledi duygularıma değer verdi farkında olmadan edebiyat öğretmenime zamanla çok baglandım hatta ben kendi şehrimde üniversite kazandım fakat edebiyat hocam çok uzak bir yere atandı ve ben arkasından çok ağladım. Düğününe ve nişanına bile gittim, aradan yaklaşık 3 yıl geçti hala kendisine her fırsatta mesaj atarım, halini hatrını sorarım. İki gün önce benim eski okulumu ziyarete gelmiş, fotoğraf paylaşmış, fotoğrafı gördüğüm an koşa koşa okula gittim ama yetişemedim, kendisini göremedim ve ben kendisini göremedim diye iki gündür ağlıyorum, bu son 3 yıldır ara ara kendisini çok özlediğim zamanlar oluyor sizce bu durum normal bir durum mu? bu durumu da çevremden kimseyle paylaşamadım burada içimdeki duyguları yazmak istedim yorumlarınızı bekliyorum.

Ailenden görmediğin değeri öğretmeninden görünce öğretmene aşırı bağlanmak normal bir durum mu?
Cevapla