Aileye kendini öldü gösterip ortadan kaybolunur mu?

Akşam anne babama gülerek bir şey anlatırken annem "Niye yüzün bu aralar gülüyor, esrar mı çektin normal gülüş değil" dedi. Benim sigaram bile yok bu nası laf? Babam tuhaf baktı. "Dişlerimi yaptırdım gülerim tabi" diyip geçiştirdim 😒 Akşam işten gelince odamın kapısını kitliyorum. Gece kapımı dinliyolar. Benden şüphelenmişler. Keşke hemen yarın olsa işe gitsem özgürlüğüme kavuşsam diyorum 🙏 Evde huzurum yok. Dışarda huzurum var, insanlarla neşeli iletişim kuruyorum, çok mutluyum. Ne yapsan dışarda sana karışabilen yok. Eve kendimi öldü gösterip ortadan kaybolabilsem keşke 😟

Aileye kendini öldü gösterip ortadan kaybolunur mu?
Cevapla