Askerden gelince birden konuşmayı kesti, neden olabilir?

bak askere gitmeden önce çok konuşurduk arardı sorardı mesaj atardı bende ona mesaj atar arar sorardım ama aramayı sormayı kesince bende aramayı sormayı kestim ama dün mesaj attım ama cevap alamadım bi sebebp yok durduk yere konuşmayı kesti tuhaf dimi
bak aramızda bi sorun yoktu pazrtesi konuştum salı günü yazdım cevap dahi alamadım zamanı geri alsam bunları yaşayacağımı bilsem onu askerde beklemezdim
ve ilgilenmese özür dilerdi moralim bozulsa arardı şimdi ise sadece instagramdan hikayesini izler boyuta geldim askerden geldi salı günü ne mesaj attı iki yabancıdan farkımız yok

Askerden gelince birden konuşmayı kesti, neden olabilir?
Cevapla