Çalıştığım yerdeki. o. r. spu kadına ne demeliyim?

Yemin ederim hayattaki en beter kadın diyebilirim tam saçını başını yolmalık a.. m.. k o kadar uyuz ki işten cıktım sırf bu kadına katlanamadıgım için 2 gün çalıştım ve 2 günde çalışsam paramı alırım babasının hayrına canım gibi çalışmadık ya bana 1 nde paranı vercem yazdı. bende tamam dedim bütün mesaj attım ivana atma şansınız var mı diye bana dediği şey bugün gel vercem paranı yazmış ey allahım ya böyle karaktersiz ve kaba insanlarla nasıl denk gelebiliyorum ya anlamıyorum cidden. neyse bende bugün için demedim farkındaysanız. maalesef gelemem işim var bugün. yazdım sizce iyi yazmamışmıyım. o. kadına
Çalıştığım yerdeki. o. r. spu kadına ne demeliyim?
Cevapla