• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bu gününde boş ve anlamsız olduğunu düşünen bi ben miyim?

Salakçadüşünen
Salakçadüşünen Takip Et
Yoda Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bu gününde boş ve anlamsız olduğunu düşünen bi ben miyim?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Evet çünkü evdeyim yapacak hiçbir şey yok. Hadi diyelim arkadaşlarımla buluştum zaman geçirdim ya da işe gittim para kazandım eeee yine ölüp gidicez yani hayatın boş oluşu ve bunun farkında olmam beni herşeyden soğutuyor

    2
    32 Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet benide soğutuyor çalışmıyorum zaten ölüm de hayat boş sevgili yapanlar var mesele diyorum nasıl uğraşıyorlar zaten boş oğlu boş buda insanı soğutmakla kalmıyor mutsuzluktan öldürüyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sevgili için uğraşmıyorlar Allah kaderde ne yazdıysa vakti geldiğinde gerçekleşiyor. Mesela çalıştığın yerdeki birinden de hoşlanabilirsin ya da sosyal medyadan hiç beklemediğin bir anda tanışabilirsin bunu kendin seçemezsin ha uğraşma konusu belki ilişkideyken olabilir ama emin ol en sonunda aldatılıyorsun ya da terk ediliyorsun çok az kişi belki bunu evlilikle taçlandırıyor ama evlenince de bitmiyor ki sorunlar hep var ve ölüm kurtuluş bence

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evlenince bitmiyor şimdiki aşkların sonu hep hüsran dediğin gibi kimse kimseye sadık değil kimse kimseyi de umursamıyor zaten evlenenlerde sonradan pişman oluyor birde kısmet diyorsun da yani anlam veremiyorum bakıyorum bazı insanların hayatında her şey yolunda gayet seviyor yaşamayı her şey dolu dolu bana boş anlamsız geliyor

      Ölüm kurtuluş olur zaten bu gidişle bu hayatın boşluğunu ölümle taçlandırırız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öncelikle yazdıkların bana çok mantıklı geldi hatta merak ettim profiline girdim sorularını ve ona verilen cevapların hepsini okudum tam da benim düşündüklerimi ama yazıya dökemediklerimi sormuşsun. Takdir ettim doğrusu. Neyse evet evlenince bitmiyor ben de taze aldatılmış biri olarak hatta 2 kere aldatılmış biri olarak diyebilirim ki insanlar nankör. O iyidir anlayışıdır dediğin insan bile kavga anında öyle değişiyor öyle acımasız oluyor ki diyosun ya işte bu dünyada beni seven bana değer veren kimse yok mu diyorsun. Ben insanların menfaatçi olduğunu düşünüyorum. O iyi anlaştığını sandıkların var ya onlar her şeyi alttan aldıkları için öyleler yoksa kusursuz ilişki yaşayan kimse yok

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Herkes önce kendi menfaatlerini gözetliyor maalesef bende aldatıldım birde çok saf sandığım insan tarafından hor görülüp kullanılan sandığım kız tarafından o an anladım insanlar değer verince kendini bişey sanıyor olan bize oluyor hani aşk yalan sevgi yalan geliyor bana o alttan alanlar hep kendi menfaatleri için kendi işlerine geldiği için alttan alıyor yoksa bu devirde kimsenin kimseye tahammülü dahi yok

      hepsini okudum tam da benim düşündüklerimi ama yazıya dökemediklerimi sormuşsun demişsin ya aklın yolu birdir

      Ve ayrıca dediğin gibi kusursuz ilişki yoktur sadece ilişkiler değil her şey kusurlu
      Keşke hayat hepimize kusurlarla güzel olabilse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet haklısın sen saf duygularla seversin ama karşındaki hayata senin baktığın pencereden bakmaz yani kimseyi kendin gibi sanma bunu çok acı bir şekilde tecrübe ettim. Ben iyi kalpli biri olduğum için basit gördü duygularımı zamanımı umutlarımı sömürdü bambaşka biri oldum tabi o dönem aşırı yıprandım saçlarım döküldü ailemle aram bozuldu arkadaşlarımdan koptum kendimi hep yetersiz hissettim. Geri döndü affettim yine aynı döngü başladı ve sonunda anladım ki bizden olmazmış. Ayrıldım şu an ne yapıyor ne ediyor bilmiyorum evet özlüyorum ama keşke tek özlemeyle kalsaydı yaptıkları kapanmayan biri yara gibi düzelmiyor. Bazen olmuyorsa olmuyordur zorlamamak gerek. Son dediğine katılıyorum dünya hayatı yarım hep mücadeleyle savaşla dolu acı bir yer

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Dünya hassas kalpler için cehennem gibidir.

      Zaten işin kötü yanı da o ya gelir değiştirirler umut verir mutlu eder sonrada yıkarlar enkaza döner insan birde hani yaptıklarınız bir yana yapamadıkların yakar canını ailenle aranı bozmuşsun arkadaşlarınla herkesten her şey vazgeçmiş sonunda koca bir hiç hak etmişsin insanı yıkanda bu zaten her şey koca bir hiç içinmiş diyince insan ölüyor.

      Hepimizin kapanmayan yaraları var ama ben şunu tecrübe ettim dediğin gibi kapanmıyor yaralar ama alışıyor insan zamanla öyle değişik bir duygu oluyor bunun adı Özlem değil hasret değil sevgi ya da nefrette değil sadece hüsranın verdiği hüzünle nötrleşiyor duygular

      Olmuyorsa oldurmaya çalışmak gerekiyor dediğin gibi sonra olan yine bize oluyor herkes hayatına devam ederken biz aynı yerde kalıyor ya da başa dönüyoruz ve dünya bin yıl yaşasakta bize acı ve gözyaşı dışında hiçbir şey vermeyecek

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen verdiğin emekler bir gün çöp oluyor zamanına üzülüyorsun ya da biz bir şeylere fazla anlam yüklüyoruz ondan böyle oluyor ya çocukken ne güzeldi hayat toz pembe dert yok sıkıntı yok tek sorumluluğun oyun oynayıp derslerine çalışıp sağlıklı beslenmek uyumak falan filan şimdi ise gerçeği anlıyorsun dibi görüyorsun ne kadar insanlardan uzaklaşsan da yine onlara muhtaç oluyorsun çok garip sanki bir rüyanın içindeyiz de uyanınca her şey silinecekmiş gibi. Ama yine de mücadele edip yaşamaya çalışıcaz. Her acı vücutla bütünleşiyor artık bağışıklık kazanıyor alışıyorsun

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet maalesef zamanla acılara bağışıklık kazanıyoruz ama bence biz bişeylere fazla anlam yüklemiyoruz insanlar çok duygusuz merhametsiz empati yoksunu ve ayrıca ben kötü bir çocukluk geçirdim şahsen özlemiyorum o günleri o zamanlar göğüs gerecek güce sahip değildim

      Ama işin güzel tarafı herşeyin farkındayız ve kendi mücadelemizi verebiliyoruz bence bu bile güzel bir şey ayrıca artık birşeylere anlamı yüklememeliyiz madem dünya böyle bir yer bizde duygusuz olmalıyız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Zaten çocukluğunu nasıl geçirirsen büyüyünce de öyle oluyorsun ben de çok parlak çocukluk geçirmedim dışarısı her zaman zorbalarla doluydu hep ezildim dışlandım sadece ailemle olduğumda kendimi güvende hissediyordum şu an ise tam tersi artık ailem bile zorla işe sokmaya çalışıyor kendimi yük gibi hissediyorum yaşlandıkça da huysuzlaşıyorlar demek ki kimse kimseyi gerçekten sevmiyor sadece bazı fedakârlıklar yapıyor o da bir yere kadar

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet belirli bir yerden sonra fedakarlık yapmayı bırakıyorlar hatta fedakarlık yapmak bir yana bizim ülkemizde genel olarak şu var ben seni belirli bir yaşa getirdim sana baktım şimdi sıra sende sen bana bakacaksın

      Yük gibi hissetmen normal şu an bende de aynı bir aydır çalışmıyorum oda şehir değiştirdik memlete döndük diye daha işe gitmedim yani ama böyle yük olarak görüyor sürekli yüzüme vuruyor felan isteyen iş bulur vs. Gibi kendini yük gibi hissetmemek için bir şekilde kendi hayatını kazanman lazım yoksa cidden bu gidişle insan kafayı yiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnanamıyorum aynısı yaa evet babam da bana demişti artık emekli oluyorum bize sen bakacaksın diye halbuki istediğim hiçbir şeyi de alamıyorum nerde ucuz varsa onu aldırıyorlar yıllar sonra ilk defa orjinal bir ayakkabım oldu onu da ikna ederek aldırdım odam bile eski evimizdeki eşyalardan oluşuyor hiç genç odası gibi de durmuyor neyse işte çok şey var da istediğim almıyorlar keşke dünyaya getirmeselerdi beni madem böyle zulüm edicekler : ( İş konusuna gelince her isteyen iş bulamıyor ben kaç yere CV verdim mağaza müdürüyle de konuştum almadı torpil istiyorlar ya da tecrübe. Baban afedersin ama biraz cahil ve baskıcı gibi hem bize rahat bir hayat sunmuyorlar hem de ağzımızı açtığımızda bir ton laf yiyoruz oh ne alaaa memleket

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Yemin ediyorum inanmazsın bende de aynı durum var o değil yaşıtlarım gibi kaliteli orijinal giyinemiyorum çünkü para yok olan zaten yetmiyor eşyalar o bir yana ondan geçtim zaten dediğin gibi iş bulmak zor ya çok iyi bir usta olacaksın ya iyi bir bölümden mezun olup yılların tecrübesi olacak ya da kadınsan özellikle sizin için sıkıntı başka emelleri için iş vermek istiyorlar

      Babam cahil değil koyu cahil ekonimin süper olduğuna bu parayla geçim olacağına isteyen herkesin iş bulabileceğine inanan biri

      Dediğin gibi hem rahat hayat sunmuyor hemde her lafı ediyorlar zaten bizim yaşlarda güzel hayat yaşayan geçim derdi olmayanların hepsinin ailesinden gelen bir zenginlik var bizimkiler kıt kanaat şans eseri hayatta kalmış bife utanmadan bakabilecekmiş gibi çocuk yapmış yetmemiş birde laf yetiştirme mesaisine devam ediyorlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dimi böyle günümüzdekilerin giyindiği gibi değilde taaa 2015 ten kalma montu pantolonu giyiyorsun kendini kötü hissediyorsun aynısı bende de var bir şey diyince de hemen senden aşağıda olanları düşün diyorlar yahu ben şu anı yaşamak istiyorum başkaları beni düşünüyor mu? İşte gel de anlat anlamıyorlar. İşlerine gelince bir sürü şey alıyorlar ama ben isteyince yok. En güzel yaşlarım böyle geçiyor maalesef yaşıtlarım da dediğin gibi babadan zengin ya da sevgilileri var onlar karşılıyor her şeylerini. İş bulma konusu da şöyle ya köle olacaksın ya da ağzın laf yapacak torpilin de oldu mu her kapı açılır. YouTube dan Instagram dan s.. alakça videolar çeksen ünlü olman ihtimalin de var ama hiç benlik değil

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet tiktokta özellikle çok malca insanlar meşhur olup güzel paralar kazanıyor böyle aptal insanların bir konuma gelmesi zoruma gidiyor ve buna da başarı diyorlar ülkemizde yalnızca aptallar ve vicdansız olanlar bir yere geliyor

      Onun dışında dediğin gibi demode kıyafetler yeni olsa bile çakma çünkü tüm ailenin sorumluluğu üstünde sosyal hayat desen sıfır hayatımda bir iki defa çalışırken hamburger yedim birkaç defa cafeye gittim mesela niye aileme daha çok para vermek daha iyi bakabilmek için ama arkadaşlarımın öyle bir derdi olmadı hiç zoruma gidende o ha bizim ailede bir şey var yabancıya da benden iyi bakıyorlar valla birde o da var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bak o konuya değinmen iyi oldu cidden apttallar ve vicdansizlar bir yerlere geliyor ülkece cahillikten kırılıyoruz kompleks de var tabi birine bir şey söylesen hemen sinirleniyor iletişim özürlüyüz boka batmışız resmen sen galiba tek çocuksun benim bir de ruh hastası ablam var narsist biri ev de kendini kral sanıyor herkese emir verip kavga çıkarıyor senin en azından baban otoriter bizde de bu erkek fatma bilmişlik taslıyor evlenmedi gitti. Keşke ailemizi seçebilsek çok isterdim. Kıyafet konusuna gelince çakma olayı şöyle bizim ülkeye gelen her şey 3. Kalite yani en düşük kaliteliler geliyor yabancılar bizi insandan bile saymıyor Arap zannediyorlar bizi. Ben böyle diyince millet vatan hainisin diyor 😂 ne alakaysa. Onlarda 50 dolarlık ayakkabı biz de 1500 lira hem de en düşük kalite

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Valla ben evin tek değil 5. Çocuğuyum toplamda 7 kardeşiz zaten iyi ki öyle abimin kıyafetlerini giyiyorum hep bişey demiyor orijinal giyiniyor kıyafetleri gösteriyor kendini :D
      Ayrıca ülkece dediğin gibi derdimizi anlatamıyoruz herkes anlama özürlüsü birde keşke ben arapım aslen bu arada :D ama yani öyle mülteci değilim yalnış anlama asırlardır yaşıyoruz bu topraklarda :D birde ben tekstilde çalıştım ihraç edilen ürünlerde yıkama talimatı bir milim yamuk dikilse kabul görmüyor o derece diyim 50 dolar bişey değilde dünyada türkiyede dediğin gibi 1500 e kitliyorlar

      Birde düşün 7 kardeşiz neyine güvendin de bu kadar çocuk yaptın arkadaş beni de bu çıldırtıyor zaten şimdilerde diyorlar evlenin kendi hayatınıza bakın evlenmeye para yok hadi parasız evlendik 3-4 yıl uğraşmak lazım toparlamak için asacam kendimi valla bunaldım :D

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Ama seninle konuşmak iyi geldi içimi döktüm cidden teşekkür ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Faydam dokunduysa ne mutlu bana 😊. Üzülme her gecenin bir sabahı vardır. Geçmişle kavga ettikçe şu anını mahvedersin yapma bunu kendine. Olan olmuş artık daha iyisi için çabalıcaz 🙂

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet geçmişe bakan geleceğe gidemez zaten üzülme faslını çoktan geçtim ya üzülünce bişeyler değişmiyor

      Ve dediğin gibi daha iyisi çalışacaz unutmayalım ki direnen kazanır.

      Ayrıca faydan dokundu yani ben kolay kolay dert keder anlatmam kimseye ama anlatmayınca da olmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet içine ata ata vücudun tepki gösteriyor bu seferde. Ya saçların beyazlaşıyor ya da dökülüyor kalbin ağrıyor ciğerlerin daralıyor

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Bende baş ağrısı yapıyor genel olarak insanlarda nasıl oluyor bilmiyorum ama

      Bu arada kafanı ütüledim cidden normalde bu kadar kafa ütüleyen biri değilim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bende de yapıyor baş ağrısı. Kafa ütülemeyle alakası yok sohbetin sarmasa zaten cevap vermezdim. İyi geldi bana da dertleşmek bilmediğim şeyleri öğrenmek 🙂

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Sağ ol :) bu baş ağrısının en büyük sebebi stresmiş beyin kanaması felanda yapabiliyor stresten uzak durmamız lazım o zaman tabi mümkünse stresten kaçmak baş ağrısını azaltacaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Arveles içiyorum ben birşeyim kalmıyor tavsiye ederim

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Ciddi olamazsın bende arveles içiyorum ve ardından uyuyorum ama genelde daha iyi gelsin diye

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ciddiyim eskiden parol içiyordum çünkü ağrılarım bu kadar şiddetli değildi şimdi arvelese geçtim mucize resmenn

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Bana da doktorum sana bir ilaç yazacam bu baş ağrısına birebir çözüm olacak dedi bizim aile hekimi dediği gibi oldu ama dikkat et çok içersen bağımlı olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İçinde uyuşturucu var sanırım o ilacın

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet bütün ağrı kesiciler düşük dozda uyuşturucu içeriyor zaten ondan diyorum çok içince belirli bir yerden sonra bağımlı oluyor insan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

0

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Hayır tek sen değilsin

    1
    1 Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      Valla tek olmadığıma sevinsem mi üzülsem mi bilemedim

      Yorumla
  • iremmmmn
    iremmmmn Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hergün diğer bie günün tekrarı işte

    1
    1 Yorumla
    • Salakçadüşünen
      Salakçadüşünen
      +1 yıl

      İnsanlar tekrarı olmayan güzel günler yaşayabiliyor ama bize hep boş geliyor

      Yorumla
  • Meryyc
    Meryyc Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    bence de

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Bende öyle

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bu gününde boş ve anlamsız olduğunu düşünen bi ben miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Herşey o kadar boş ve anlamsız ki yaşamak bile boş geliyor artık? 7 cevap verildi
Dünya artık anlamsız ve boş geliyor? 4 cevap verildi
HHersey ne kadar boş ve anlamsiz değil mi? 9 cevap verildi
Hayat o kadar boş ve anlamsız geliyor ki artık. Var mı böyle olan? 20 cevap verildi
Hayat çok boş ve anlamsız gelmeye başlamadı mı? 9 cevap verildi
Hayatta her şey neden çok boş ve anlamsız gelmeye başladı? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨