Değersiz gibi hissediyorum. Tüm erkekler beni kullandı ve paçavra gibi attı. Ben iyileşemeyecek miyim hiç?

Acı çekiyorum onlar yüzünden bir çok yanlış da yaptım vicdanım rahat değil

Değersiz gibi hissediyorum. Tüm erkekler beni kullandı ve paçavra gibi attı. Ben iyileşemeyecek miyim hiç?
Cevapla