Danimarka'da oturum izni almak kolay mı? Bunun için ne yapmak gerekiyor?

Neredeyse tüm akrabalarımız Danimarka'da yaşıyor ve ben de bir ihtimal, yaz sonu temelli olarak Danimarka'ya gidebilirim. Yaklaşık 2 yıl önce dayım gitmişti ve Danimarka vatandaşı biriyle anlaşmalı, formalite evlilik yaparak 1 - 1,5 yıl içerisinde oturum izni almıştı; ama galiba şu anda Danimarka Hükümeti, vatandaşlık ve oturum izni almayı bayağı bir zorlaştırmış. Bu konu hakkında net bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi?
Danimarka'da oturum izni almak kolay mı? Bunun için ne yapmak gerekiyor?
Cevapla