Hiçbir yerde barınamıyorum, herkes şikayet ediyor?

Bu yıl üni sınavlarına hazırlanıyorum. Annem 3 ay önce evlendi, evlenince evlendiği adamı bizim evlere aldı ve beni anneannemlerin yanına köye gönderdi. Sonra ben köyde zorluk çektiğim için tekrardan annemin yanına geldim. Geçende bakımın çok zor dedi ve beni ve kardeşimi yine köye gönderdi. Üvey babam sürekli yattığı yerden kızına iş yaptır kızına yemek yaptır diyor, bende az çok yardım ediyorum ama annem hep istiyor. Üvey babam da zorluyor. Hergün süpürge açıyor temizlik yapıyor, anne ben sınavlara çalışıyorum diyorum, hep çalışma iş yap diyor. Sabah 9 10 gibi bir başlıyor, akşam 10 a kadar sürüyor neredeyse 3 günde bir temizlik yapıyor evde çocuk ta olmamasına rağmen. En sonunda köye geldim, 2 gün durdum bu sefer de dedem bakımın çok ağır biraz da babannenlere gidin demeye başladı. Halbuki kendime hizmet te ettirmiyorum. Sadece sınavlara çalıştığım için belki biraz yardım edemeyebilirim. Babam da alıcam sizi diyor aramıyor üç gündür. Ne zaman babaannemlere gitsek onlar da bizden kaçıyorlar evden. Kendileri varken hiç zorlanmıyorlar, yine aynı yemek pişiyor, aynı iş yapılıyor. Benim yediğim bir tabak yemek mi yük oluyor? Annem geçen yıl sırf yanlız kalmamak için üniversiteye gitmemi istemiyordu şimdi evlendiği için git bir an önce de rahatlayayım diyor. Sizce neden böyle ve ben bu durumda nasıl bir tavır takınmalıyım?
Hiçbir yerde barınamıyorum, herkes şikayet ediyor?
Cevapla