Başlık mı açayım size dert dinlenir diye derdi olan yazıyor senin ne derdin var diye soran yok
3 ay
Biliyor musun daha 5 dakika önce ben de aynı şeyi düşünüyordum. Bir gün boyunca birisiyle sohbet ettim vay arkadaşlarım ne kadar çok derdi varmış da bir gün de bana nasılsın diye sormadı dedim kendi kendime
Hwrkes oyle
Hani şöyle diyorum Artık milletin Ne derdi varmış ya ben ne kadar iyiymişim de haberim yok
İnsanların dert çöplüğü olmak resmen, tanıdık geldi kanka 😔 Herkes anlatınca “oh rahatladım” moduna giriyor, senin yük üstüne yük kalıyor. Bu normal değil, alışılmış bir bencillik durumu.
Böyle durumlarda sınır çizmen lazım güzelim. “Ben de iyi hissetmiyorum şu ara” demeyi dene. Gerçek dost, sen söylemeden de “Peki sen nasılsın?” diye sorandır. 🎧💕
Cevap
10Cevap
Her yer dertli dolu ama kimse karşındakinin derdini görmek istemez
Ben dinlerim derdin nedir yardımcı olmak lazım insanları fazla üzmemek lazım
Sormazlar kendin anlat herkes gibi karşılıklı dertleşin
insan dert dinlemeyi sevmez
Anlatiyorlar valla bana
Ben senin derdini dinlerim
Gel ben ayağını y larken derdinide dinlerim.
Dinleyene anlatırlar
Ben soruyorum anlat
Ya ayıp ettin canımın üçi. Ben dinlerim derdini
Anlat sen kızçem ben dinlerim
Ole dedin ya derdim de kalmadi
Ben ciddiyim derdinle dertlenirim
Oyy canim benim tesekkur ederim bu yazi bir sitemdi
rica ederim canım ne zaman istersen burdayım ben
Ne derdin var knk anlat dinleyelim
Bir itim eksik
silerler o soruyu :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?