Ülkemizin temel sorunları nelerdir? Eksik olan ne ki insanlık bu halde?

Ben ahlak olduğunu düşünüyorum. Çünkü ahlaklı bir insan zina içki kumar iftira hırsızlık vs. vs bu gibi yollara başvurmaz. Eğer ki dünya bu kadar berbat bir haldeyse ahlak noksanlığı yüzündendir. Keşke herkesin iyi ahlaklı temiz olduğu bir dünyada huzur içinde yaşayabilseydik :(

Zira ben bu çağın kötü insanlarından çok sıkıldım...

Ülkemizin temel sorunları nelerdir? Eksik olan ne ki insanlık bu halde?
Cevapla