Hırs. İnsan ortalama 70 yıllık yaşamında 20 yıl çocukluk dönemini düşersek 50 yıl gibi bir zamanda sağlıklı yaşayabiliyor. Ama bu 50 yıllık yaşamı için dünyayı yakıp yıkıyor , Doğal kaynakları yok ediyor, güçlü daha güçlü olabilmek için zayıfı eziyor, öldürüyor. Allah korusun bir de 100 yıl sağlıklı yaşasa neler yapardı düşünmek bile istemiyorum.
Umarım bir gün güçlünün zayıfı ezmediği, kardeşçe yaşamın hasıl olduğu bir dünya kurulur.
Özellikle bizim toplulumumuzda öz eleştri sıfır, kimse kendine bakıp eksiklerini görmek yerine oldugunda daha da iyi gördüğün için insanlar geri kalıp cahilleşiyor