Tüm insanlığın en büyük sorunu sizce nedir?

Bence nankör oluşu. Tüm insanlar nankör, ve bununla sınanıyor.
Hiç birşeyin degerini bilmeme, hiç birşey den memnun kalmama, hep daha fazlasını isteme, hep herşeyi daha fazla hakettiğini düşünme..
Elde edemezse isyan, elde edince nankörlük yapmak. Şükrü az, talebi fazla bir varlığız. Ne zaman ki farkına varıyoruz o zaman mesajı daha net anlıyoruz.
İlk insandan son insana kadar nankörlük insanın sınandığı en büyük sorun.
Farklı düşünen varsa dinlemek isterim.
Aksini iddea eden insan değil, melektir.. 😀 😂
Aksini iddea eden insan değil, melektir.. 😀 😂
Tüm insanlığın en büyük sorunu sizce nedir?
Cevapla