Bence nankör oluşu. Tüm insanlar nankör, ve bununla sınanıyor. Hiç birşeyin degerini bilmeme, hiç birşey den memnun kalmama, hep daha fazlasını isteme, hep herşeyi daha fazla hakettiğini düşünme.. Elde edemezse isyan, elde edince nankörlük yapmak. Şükrü az, talebi fazla bir varlığız. Ne zaman ki farkına varıyoruz o zaman mesajı daha net anlıyoruz. İlk insandan son insana kadar nankörlük insanın sınandığı en büyük sorun. Farklı düşünen varsa dinlemek isterim. Aksini iddea eden insan değil, melektir.. 😀 😂
en büyük sorunlarından birisi de saygısızlık.. ama insan önce kendine saygısı yok kendisine saygısı olmayan öz saygısı olmayan insan zaten başkasına saygı gösteremez.. Saygı illa saygı önce saygı Ve önce kendine saygı.. kendine yapılmasını istemediği bir şeyi başkasına yapmamakla başlamak lazım bu sorunu çözmek için de
Kendine saygısı olmayan insan kendine herşeyi yakıştırandır. O yüzden kendisine yapılanları hakettiğini düşünür. Ve kendine yapılanları başkalarına yaparken onlarında hakettiğini düşünür. Bu bazen kötülükten, bazen kötü tecrübelerden, bazende cahillikten kaynaklıdır.. Cahil olmak, kendini geliştirerememek ya da bu fırsatı hiç yakalamamak insanı insan olmaktan uzaklaştırıyor.
Benim çalışan bir beynimin olduğunu düşünmemen hoş olmasa da, yazıma bu kadar hayran kalıp bir yerden alıntı yaptığımı düşünmen hoşuma gitti. Gereksiz yere egomu şımartıyorsun.. Yapma. 😀