Annem duygularımı önemsemiyor hafife alıyor ama ben çok kötüyüm ne yapacağım?

Şunu yapalım bunu yapalım nolur bir yerlere gidelim arkadaşım yok çok yalnızım depresyondayım hasta hissediyorum diyorum ağlıyorum ciddiye almıyor böyle yapınca hayattan daha çok soğuyorum anlık öfkeyle kendime zarar verebilirmişim intihar edebilirmisim gibi geliyor çünkü gerçekten bıktım inancım olmasa yaşamının hiçbir anlamı yok benim için
Annem duygularımı önemsemiyor hafife alıyor ama ben çok kötüyüm ne yapacağım?
Cevapla